سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی می کند. برای سال 2025 سری گلکسی اس 25 را تدارک دیده که اوایل سال بعد از راه می رسند.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با دوربین عقب چهارگانه 200 مگاپیکسلی در ژانویه راهی بازار شد. اکنون، یک گزارش اولیه نشان می‌دهد که گلکسی اس 25 اولترا سال آینده تغییرات اساسی در دوربین خواهد داشت. گفته می شود سامسونگ پرچمدار سال آینده را با سه دوربین عقب به جای چهار دوربین عرضه خواهد کرد.

مدل آینده ممکن است فاقد سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری باشد که در گوشی فعلی وجود دارد. به احتمال زیاد سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد. خبرساز صنعت Sperandio4Tech (@ISAQUES81) در X ادعا کرد که سامسونگ در حال آزمایش گلکسی اس 25 اولترا با سه دوربین عقب است که شامل یک سنسور اصلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز زوم پریسکوپ می شود.

ظاهراً این شرکت بزرگ گوشی های هوشمند، سنسور تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری 10 مگاپیکسلی را از پرچمدار سال آینده حذف کرده است. این یک تغییر سخت افزاری بزرگ نسبت به نسخه های قبلی خواهد بود. گلکسی اس 24 اولترا دارای یک دوربین چهارگانه در عقب است که با دوربین واید 200 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دوربین اپتیکال 3 قرار می گیرد.

گفته می شود نمونه اولیه گلکسی اس 25 اولترا دارای همان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است، اما توانایی آن در گرفتن نور می تواند بهبود یابد. این گوشی همان لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض را دارد و در این مرحله نمونه سازی تغییراتی در آن وجود ندارد. دوربین پریسکوپ با سنسور بزرگ و زوم متغیر در حال آزمایش است. سامسونگ در حال آزمایش دوربین پریسکوپ با دو فاصله کانونی ثابت است که اولی بین زوم 4x و 5x و دومی بین 6x و 7x زوم قرار می گیرد.

از آنجایی که این یک نمونه اولیه است که در مورد آن صحبت می کنیم باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.

گلکسی اس 25 اولترا دوربین کمتری دارد

در دیگر خبرها در اوایل ماه می بود که سامسونگ چند مدل پاوربانک جدید 10 و 20 هزار میلی آمپرساعتی را معرفی کرد. اکنون این مدل ها برای خرید دردسترس هستند و می‌توان با مراجعه به فروشگاه آن را تهیه کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، پاوربانک 10000 میلی آمپری سامسونگ با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود در حالی که 20000 میلی آمپر ساعت دارای سلول بزرگی با همان ظرفیت است. با توجه به ظرفیت باتری، 10000 میلی آمپر ساعت در مقایسه با 20000 میلی آمپر ساعت که کمی حجیم است باریک تر و سبک تر شد. هر دو لوازم جانبی دارای یک دکمه و چهار LED برای وضعیت شارژ هستند.

پاوربانک 10000 میلی آمپری سامسونگ دارای دو پورت Type-C و همچنین دارای گواهی Qi بوده که می توان از آن برای شارژ همزمان سه دستگاه استفاده کرد. پورت ها و پد شارژ بی سیم می توانند توان خروجی 7.5 وات را به همه دستگاه ها ارائه دهند. در همین حال، یک دستگاه را می توان با حداکثر سرعت 25 وات شارژ کرد.

از سوی دیگر، پاوربانک 20000 میلی آمپری سامسونگ دارای سه پورت بوده که می تواند توان خروجی 15 وات را به طور همزمان به همه دستگاه ها برساند. حداکثر سرعت شارژ به 45 وات می رسد. سرعت شارژ بی سیم وجود ندارد. در کنار تلفن‌های هوشمند، هر دو پاور بانک می‌توانند ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های TWS، تبلت‌ها و حتی لپ‌تاپ‌ها را شارژ کنند. پاوربانک های سامسونگ از پروتکل های شارژ USB PD 3.0 و PPS نیز پشتیبانی می کنند.

پاوربانک های 10000 و 20000 میلی آمپری سامسونگ به ترتیب 3499 و 4299 روپیه قیمت دارند. آنها در رنگ بژ ارائه می شوند و می توانند از وب سایت رسمی سامسونگ، آمازون، Reliance Digital و فروشگاه های خرده فروشی خریداری شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید