طرح فروش ویژه‌ی فروشگاه بزرگ بست بای (Best Buy) طیف وسیعی از محصولات را در‌ بر می‌گیرد و بدون شک جذاب‌ترین آن‌ها طرح ویژه‌ی پیش‌فروش جدیدترین گوشی سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 است. این طرح شامل تخفیف حداکثر ۱۲۰ دلار برای خرید و تا ۸۷۰ دلار تخفیف برای تعویض با گوشی‌های واجد شرایط است.

اگر کاربران هنگام خرید سری گلکسی S24 از بست‌بای گوشی هوشمندی برای تعویض داشته باشند، علاوه بر تخفیف تا سقف ۸۷۰ دلار، کارت هدیه‌ای با اعتبار حداکثر ۱۵۰ دلار نیز دریافت می‌کنند.

بست بای برای آن دسته از افرادی که گوشی هوشمندی برای تعویض ندارند، ۶۰ دلار تخفیف برای گوشی گلکسی S24 با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت ارائه می‌دهد و قیمت گوشی به ۷۹۹٬۹۹ دلار کاهش می‌یابد.

بست بای ۱۲۰ دلار تخفیف برای گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا با فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت ارائه می‌دهد و قیمت گوشی سامسونگ در دو مدل یادشده به ترتیب به ۹۹۹٫۹۹ دلار و ۱۲۹۹٫۹۹ دلار کاهش می‌یابد.

مقاله‌های مرتبط

اپراتور‌های مخابراتی آمریکا نیز طرح پیش‌فروش ویژه‌ای از طریق بست‌ بای ارائه می‌دهند. کاربران ورایزن و AT&T هنگام پیش‌خرید سری گلکسی S24 از طریق مبادله با گوشی واجد شرایط، می‌توانند علاوه بر کارت هدیه، تا ۱٬۱۲۰ دلار تخفیف در قیمت گوشی دریافت‌ کنند.

غول کره‌ای هفته‌ی گذشته از جدید‌ترین سری گوشی‌های پرچمدار خود پرده‌برداری کرد و اصلی‌ترین ویژگی آن‌‌ها، هوش مصنوعی اختصاصی Galaxy AI است.