تصاویری از گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده است که نمایشگر خارجی دستگاه را با گجت های مختلف از جمله تقویم، صفحه کلید، تاریخچه تماس و … نشان می دهد.

همچنین با توجه به تصاویر به نظر می رسد زمانی که این گوشی تاشو بسته می شود، هیچ فاصله ای بین نمایشگر داخلی آن وجود ندارد و دو قسمت نمایشگر به خوبی بدون هیچ شکافی روی هم قرار گرفته اند.

گوشی تاشو Galaxy Z Flip 5 با گجت های مختلف روی صفحه نمایش

رندرهای فاش شده از گلکسی زد فلیپ 5 نمایشگر دستگاه را با تصاویری از گجت های مختلف نشان می دهد که روی صفحه نمایش در دسترس خواهند بود. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد با توجه به رندرها، گلکسی زد فلیپ 5 فاصله ای بین دو صفحه نمایش نخواهد داشت.

با نزدیک شدن به دومین رویداد Unpacked سامسونگ، اخبار مختلفی در مورد گوشی های تاشو جدید منتشر می شود. شخصی با نام کاربری Roland Quandt تصاویری از Galaxy Z Flip 5 تاشو به اشتراک گذاشت، اما به زودی تصاویر را حذف کرد. با این حال، برخی از وب سایت ها موفق به ذخیره این تصاویر قبل از حذف شدند. در این عکس ها گوشی تاشو جدید سامسونگ در دو حالت باز و بسته نشان داده شده است.

با توجه به تصاویر، به نظر می رسد سامسونگ موفق شده است شکاف موجود در گلکسی زد فلیپ 5 را برطرف کند. با توجه به اینکه تصاویر لو رفته از گلکسی فولد 5 نشان می دهد که دستگاه مذکور همچنان کمی فاصله دارد، این نگرانی وجود داشت که گلکسی Z Flip همچنین بین نمایشگر داخلی فاصله خواهد داشت که به وضوح در تصاویر وجود ندارد. هیچ فاصله ای بین دو صفحه نمایش وجود ندارد.

در نهایت باید دید سامسونگ گوشی های تاشو جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.