ویوو این روزها بسیار مشغول است و هر چند وقتی شاهد رونمایی گوشی هوشمندی از سوی این برند مطرح چینی هستیم. اکنون اطلاعاتی درباره یک میان رده جدید موسوم به ویوو V40e 5G منتشر شد.

ویوو همچنان به ارائه محصولات جدید به بازار گوشی های هوشمند ادامه می دهد. در مقاله قبلی خود اخبار ویژه ای را در مورد سری ویوو V40 به اشتراک گذاشتیم. در حال حاضر گزارش جدیدی در مورد این سری صورت گرفته است. Gizmochina ویوو V40e 5G را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرد. سری ویوو V40 با معرفی V40 اخیراً به آرامی شروع به ظهور کرد. V40 ویژگی‌های متفاوتی داشت، درست همانطور که مدیر Vivo گفت. اکنون آنها با V40e 5G به گسترش این سری ادامه می دهند.

شماره مدل ویوو V40e 5G چیزی نیست جز V2418 است. Gizmochina پیشتر ویوو V40e 4G را مشاهده کرده بود. در واقع، اکنون می آموزیم که این نسخه 4G است. زیرا، در کمال تعجب، ویوو یک V40e با شبکه 5G اضافه کرد. ما هیچ اطلاعات روشنی در مورد ویوو V40e 5G نداریم. پشتیبانی مستقیم 5G این برند در نام دستگاه توجه افراد را به خود جلب می کند. این مطمئناً تأیید می کند که ویوو V40e 5G ممکن است ویژگی های متفاوتی در مقایسه با V40e 4G داشته باشد.

تاریخ عرضه رسمی V40e 5G هنوز مشخص نیست. با این حال، انتظارات از این مدل جدید ویوو بسیار زیاد است. انتظار می رود که V40e 5G مانند سایر اعضای خانواده ویوو V40 مورد توجه کاربران قرار گیرد. منتظر معرفی رسمی این مدل جدید ویوو هستیم.

ویوو V40e 5G در راه است

در دیگر خبرها ویوو هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی نسل جدید محصولات ویوو باشیم که به عنوان X200 Pro شناخته می شود.

انتظار می رود مدیاتک در ماه اکتبر سال جاری از تراشه پرچمدار نسل بعدی خود یعنی Dimensity 9400 رونمایی کند. ممکن است در همین ماه ویوو از سری گوشی های هوشمند X200 مجهز به چیپ D9400 رونمایی کند. افشاگر Digital Chat Station به تدریج جزئیات مربوط به سری X200 را منتشر می کند. در یک پست Weibo که امروز منتشر شد، DCS چند جزئیات کلیدی در مورد آنچه به نظر می رسد X200 Pro باشد را فاش کرد.

افشای اطلاعات DCS نشان می‌دهد که ویوو X200 Pro در مقایسه با X100 Pro که سال گذشته در ماه نوامبر عرضه شد، به‌روزرسانی‌ها و فناوری‌های جدید قابل توجهی خواهد داشت. او فاش کرد که پرچمدار ویوو X200 Pro دارای طراحی چشمگیر صفحه نمایش است که از وضوح 1.5K، حاشیه های باریک یکنواخت در هر چهار طرف و صفحه نمایش کمی خمیده بهره می برد. در بخش نظرات، DCS گفته است که سایز صفحه نمایش می تواند 6.7 یا 6.8 اینچ باشد.

او اشاره کرد که X200 Pro همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای زیر نمایشگر است و پیکربندی باتری سیلیکونی جدیدی را معرفی می‌کند. ویوو X100 Pro یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی دارد. باید دید که آیا مدل جانشین با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد یا خیر.

DCS اضافه کرد که با یک سیستم دوربین سه گانه به روز شده، از جمله یک لنز پریسکوپ برای قابلیت های تصویربرداری پیشرفته، عرضه خواهد شد. به طور بالقوه می تواند سه دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب خود داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید