سونی هر سال تعداد انگشت شماری گوشی را روانه بازار می کند. این برند در بازار گوشی های هوشمند چندان فعال نیست. با این حال، محصولات Xperia این شرکت، پرچم‌دارهای برتر با مشخصات پریمیومی هستند.

در اوایل ماه می امسال، سونی اکسپریا 1V و اکسپریا 10 V را معرفی کرد. اکنون، این برند ژاپنی از معرفی گوشی هوشمند بعدی اکسپریا خود که Xperia 5 V نام دارد، خبر داده است. این گوشی قرار است به عنوان جانشین اکسپریا سال گذشته وارد بازار شود که سونی اکسپریا 5 IV نام داشت.

سونی تایید کرده است که Xperia 5 V را در تاریخ 1 سپتامبر در کشور خود معرفی خواهد کرد. این رویداد به صورت زنده در کانال یوتیوب این برند پخش خواهد شد. سونی همچنین تریلر کوتاهی را به اشتراک گذاشته است که قابلیت‌های دوربین گوشی هوشمند آینده را به‌ویژه در نور کم برجسته می‌کند.

ما همچنین می‌توانیم متوجه دستگاهی با فرم فاکتور جعبه‌ای و کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست شویم. این تیزر جزئیات بیشتری از Xperia 5 V را فاش نمی کند. با این حال، یک ویدیوی تبلیغاتی لو رفته از دستگاه در ماه گذشته نشان داد که ماژول دوربین بیرون زده به شکل بیضی دارای دو سنسور به همراه یک واحد فلاش LED و لوگو Zeiss T* است.

این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود و در رنگ های آبی، مشکی و سفید عرضه می شود. در قسمت جلو، سونی به صفحه‌نمایش طراحی حاشیه‌ای سنتی روی گوشی‌های اکسپریا خود اکتفا کرد و Xperia 5 V تفاوتی ندارد. این صفحه نمایش با نسبت تصویر بلند همراه است.

انتظار می رود سونی اکسپریا 5 وی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با رم 16 گیگابایتی بهره ببرد. لیست گواهی 3C از دستگاه نشان داد که از گوشی به پشتیبانی شارژ سریع 33 واتی می پردازد.

گوشی Xperia 5 V از راه می رسد

در دیگر خبرها سونی گوشی هوشمند Xperia 1 V را در ماه می به بازار جهانی معرفی کرد. در حالی که این برند معمولاً بین رونمایی و فروش گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود چند ماه طول می‌کشد، این بار انتظار کوتاه‌تر است، زیرا Xperia 1 V در حال حاضر برای خرید در ایالات متحده موجود است.

Xperia 1 V با قیمت 1400 دلار در ایالات متحده عرضه می شود و تنها با پیکربندی 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است. شما می توانید آن را مستقیماً از وب سایت رسمی سونی یا از طریق آمازون خریداری کنید. ما می دانیم که سونی نسخه 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت از دستگاه را تولید می کند، اما بنا به دلایلی، آنها ترجیح داده اند این پیکربندی را در ایالات متحده در دسترس قرار ندهند.

Xperia 1 V دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K HDR OLED است که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در بخش سخت افزاری، اکسپریا 1 V از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد.

Xperia 1 V دارای یک سیستم دوربین استثنایی با سیستم لنز سه گانه در عقب است که شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی برای تصاویر در نور کم، لنز پریسکوپ 12 مگاپیکسلی برای زوم اپتیکال و لنز 48 مگاپیکسلی فوق عریض می شود. برای سلفی و تماس های ویدیویی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارد.

اکسپریا مورد اشاره با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، استفاده طولانی مدت را با یک بار شارژ ارائه می دهد. این دستگاه دارای اندروید 13 بوده و از اتصال 5G برای سرعت‌های بالا پشتیبانی می‌کند. این گوشی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و دوام را در محیط های مختلف تضمین می کند. حالت Cinematography Pro آن ایجاد فیلم سینمایی را با کنترل بیشتر ارائه می دهد.

در دیگر خبرها طبق برنامه، سونی هدفون TWS جدید خود را با نام WF-1000XM5 معرفی کرده است. این هدفون ترکیبی از کیفیت صدای استثنایی، حذف نویز پیشرفته، وضوح قابل توجه تماس و راحتی محسوب می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید