اوپو در حال کار بر روی گوشی های سری Find X7 است. در حالی که انتظار می رود برندهای چینی رقیب گوشی های پرچمدار خود را تا پایان سال جاری عرضه کنند، Find X7 و Find X7 Pro ممکن است در سه ماهه اول سال 2024 به بازار برسند. مدتی قبل از عرضه، یک افشاگر چینی جزئیاتی درباره Find X7 Pro فاش کرده است.

به گفته افشاگر، بهبودهای اوپو Find X7 Pro در مقایسه با Find X6 Pro نسبتاً ناچیز است. افشاگر همچنین گفت که به نظر می رسد تمرکز اصلی آن بر روی کاستی های X6 Pro است و در عین حال برخی پیشرفت های افزایشی از جمله طراحی بهتر را ارائه می دهد.

افشاگر افزود که Find X7 Pro و Find X6 Pro دارای ویژگی‌های مشترکی هستند مانند صفحه نمایش لبه خمیده سامسونگ E6 AMOLED LTPO که وضوح 2K، حداکثر روشنایی 2500 نیت، حالت پیش‌فرض PWM با فرکانس پایین 720 هرتز و حالت کم نور را ارائه می‌کند. امکان انتخاب یک حالت کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1440 هرتز از طریق حالت توسعه دهنده وجود دارد.

هر دو گوشی دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX709) و سیستم دوربین عقب متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض ، و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است. میزان پیشرفت در Find X7 Pro به پیشرفت‌های بالقوه در پارامترهای اضافی لنز و صفحه بستگی دارد. به نظر می رسد که این دستگاه تجربه فیلمبرداری پیشرفته ای را ارائه می دهد.

در حالی که در افشا به آن اشاره ای نشده، انتظار می رود Find X7 Pro مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد. بالاترین نوع دستگاه ممکن است 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه دهد. طبق گزارش قبلی، X7 Pro ممکن است از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

 

گوشی Find X7 Pro بزودی از راه می رسد

 

در اخباری مرتبط طبق گزارش ها، iQOO در حال برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی های هوشمند iQOO Z8 و iQOO Z8x در چین است. اگر شایعات را باور کنیم، هر دو دستگاه ممکن است تا پایان ماه جاری برای یبازار چین رونمایی شوند.

اخیرا یک گوشی هوشمند جدید Vivo با شماره مدل V2312A در پایگاه داده Geekbench رویت شد اما مورد توجه قرار نگرفت. به گفته چندین افشاگر چینی، دستگاه V2312A زمانی که در بازار چین عرضه شود، با نام iQOO Z8x معرفی خواهد شد.

لیست Geekbench گوشی هوشمند V2312A نشان می دهد که دارای تراشه کوالکام، 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 13 است. در تست تک هسته ای، دستگاه امتیاز 968 و در تست چند هسته ای 2845 امتیاز را کسب کرد. چندین مدل برای V2312A در بنچمارک Geekbench وجود دارد که همه آنها دارای مشخصات مشابهی هستند.

در مورد تراشه، V2312A، که گمان می رود iQOO Z8x باشد، دارای 4 هسته CPU با فرکانس 1.80 گیگاهرتز و 4 هسته CPU با فرکانس 2.21 گیگاهرتز است. سورس کد لیست Geekbench نشان می دهد که این تراشه به پردازنده گرافیکی Adreno 710 مجهز شد. از این رو، iQOO Z8x مجهز به چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 خواهد بود. طبق گزارش‌های دیگر، iQOO Z8x دارای پنل LCD و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی است. اطلاعات دیگری در دست نیست تا به آن پرداخت.

منبع

به این پست امتیاز بدید