اخیراً سری گلکسی اس 24 سامسونگ در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. دستگاه های موجود در سری نسل بعدی طی ماه گذشته شاهد شایعات بسیاری بود. اکنون گزارش جدیدی از یک نشریه کره جنوبی Chosun به نقل از یک منبع صنعتی درباره سری گلکسی اس 24 منتشر شد. انتظار می رود سامسونگ از سنت خود برای عرضه پرچمداران گلکسی اس در فوریه سال آینده پیروی کند.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ شامل انواع استاندارد، پلاس و اولترا خواهد بود. این مدل ها به عنوان جانشین مدل های نسل فعلی S23 وارد بازار خواهند شد. Galaxy S23 و S23 Plus با پیکربندی رم پایه 8 گیگابایتی عرضه می شوند در حالی که گزینه پایه S23 Ultra دارای 12 گیگابایت رم است.

این گزارش نشان می دهد که مدل های پایه نسل بعدی گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس سامسونگ دارای رم و ظرفیت ذخیره سازی افزایش یافته خواهند بود. آنها اکنون 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارند. این مدل ها همچنین یک پیکربندی پایه استاندارد در تمام دستگاه های سری Galaxy S24 ارائه می دهند. این خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ است زیرا نسخه پایه ارتقاء سخت افزاری با قیمت کمی افزایش یافته داشت.

طبق این گزارش، سری گلکسی اس 24 سامسونگ دارای آخرین فناوری صفحه نمایش سامسونگ است. تمام دستگاه‌های این سری، آخرین پنل‌های نمایشگر OLED سری M13 این شرکت را دریافت خواهند کرد. گفته می شود که نسبت به پنل های نسل قبلی M12 که در جدیدترین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 یافت می شوند سبک تر و کارآمدتر است. انتظار می رود سری آیفون 15 آینده نیز دارای پنل های M12 باشد که به این معنی است که سری گلکسی اس 24 سامسونگ نسبت به آیفون های نسل بعدی اپل برتری خواهد داشت.

سری Galaxy S24 با مشخصات بهتر

در اخباری مرتبط سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه سری Galaxy Tab S9 FE برای بازار جهان است و چندین شایعه و افشا در مورد مشخصات و سایر جزئیات آن منتشر شده است. انتظار می‌رود این مجموعه دارای تبلت‌های استاندارد Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE Plus با شماره مدل‌های SM-X616 و SM-X516 باشد.

پیشتر در FCC این تبلت رویت شد و موارد افشا طراحی دستگاه را لو دادند. این تبلت چند ساعت پیش در NRRA کره رویت شد و عرضه جهانی آن را تایید کرد. طبق فهرست، کشور سازنده به عنوان ویتنام ذکر شده  و تبلت از اتصال 5G پشتیبانی می کند. به غیر از عرضه نزدیک، جزئیات دیگری وجود ندارد.

هر دو مدل نیز در وب سایت رسمی این برند مشاهده شده اند. علاوه بر این، رندرهای لو رفته آن برخی از جنبه های طراحی را تایید می کند. طبق اطلاعات قبلی و لیست FCC، به نظر می‌رسد Galaxy Tab S9 FE و FE+ از S-Pen پشتیبانی می کنند. هر دو مدل دارای دوربین دوگانه در عقب خواهند بود و انتظار می‌رود پردازنده اگزینوس 1380، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند. Galaxy Tab S9 FE+ دارای شارژ سریع 45 واتی است، در همین حال، Galaxy Tab S9 FE از شارژ سریع 25 واتی با آداپتور EP-TA800 پشتیبانی می‌کند.

تبلت جدید می تواند برچسب قیمتی 63000 روپیه در هند داشته باشد. با این حال، اطلاعات مربوط به زمان عرضه آن مشخص نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید