ویوو قصد دارد در نیمه دوم سال 2024 محصولات مختلفی را روانه بازار کند که یکی از آنها گوشی Vivo Y200 Plus 5G است. میان رده ای که ویژگی های فوق العاده ای را ارائه می دهد.

Vivo در تلاش است تا رقابت را در بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت افزایش دهد. این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود، Y200 Plus 5G است. Gizmochina گوشی Y200 Plus 5G را در پایگاه داده IMEI خود شناسایی کرده است.

Vivo گوشی هوشمند ارزان قیمت Vivo Y200 Plus 5G را معرفی می کند. با این مدل، این برند قصد دارد رقابت بین دسته ها را داغ کند. مدل Y200 Plus 5G دارای شماره مدل «V2422» خواهد بود. ما اطلاعات دقیقی در مورد Y200 Plus 5G نداریم. با این حال، به نظر می رسد این دستگاه پیشرفت ها و بهبودهای مختلفی را در مقایسه با جانشین Y100 5G ارائه می دهد.

Y200 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، چیپست Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1، پشتیبانی از اتصال 5G، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی است. نسخه های زیادی از Vivo Y200 وجود دارد. این خبر بر اساس نسخه چینی Y200 است. انتظار می رود Y200 Plus 5G با مشخصات مشابهی عرضه شود. با این حال، مشخصات Vivo Y200 Plus 5G ناشناخته است.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه Vivo Y200 Plus 5G و قیمت آن وجود ندارد. انتظار می رود ویوو این مدل را با قیمتی مناسب عرضه کند. به این ترتیب این شرکت برای طیف وسیعی از کاربران جذاب خواهد بود. ما بی صبرانه منتظر معرفی رسمی و مشخصات دستگاه هستیم.

Vivo Y200 Plus 5G در همین نزدیکی است

خبر دیگر اینکه ویوو قصد دارد به زودی چندین مدل جدید را در سری V خود عرضه کند که یکی از آنها مدل میان رده Vivo V40 Lite است که به زودی باید آن را ببینیم.

Vivo V40 Lite یک گوشی هوشمند میان رده آینده است که به زودی وارد بازار می شود. این مدل اخیراً در گواهی بلوتوث SIG و GCF مشاهده شد و اکنون گزارش جدیدی جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات و طراحی آن فاش کرده است.

این خبر از یک منبع اطلاعاتی معروف به نام Sudanshu Ambhore است که این اطلاعات را با 91Mobiles به اشتراک گذاشته است. V40 Lite جدید Vivo نیز در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. اما مشاهدات شاهدان جزئیات قابل توجهی را فاش نکرد. اما این آخرین گزارش مشخصات کامل به همراه طراحی کامل را فاش کرده است. این نسخه جهانی V40 Lite است که می تواند یک مدل موجود در بازار اروپا باشد.

با توجه به تصاویر فاش شده، به نظر می رسد Vivo V40 Lite دارای طراحی لبه های خمیده با حاشیه های باریک و سوراخ مرکزی دوربین است. در همین حال، یک جزیره دور دوربین بزرگ در پشت وجود دارد که فلاش LED حلقه ای شکل Aura را در خود جای داده است. دکمه های تنظیم صدا و دکمه های پاور در لبه سمت راست قرار دارند. قاب میانی آن به نظر از مواد پلاستیکی ساخته شده است. ما این دستگاه را حداقل در دو رنگ سفید و قهوه ای می بینیم.

منبع

به این پست امتیاز دهید