سری Realme Narzo 60 اخیرا عرضه شده و مدل C53 نیز ظاهراً در دست ساخت است. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت هیچ نشانه ای از توقف با دستگاه مرموز در FCC نشان نمی دهد.

طبق فهرست FCC، گوشی هوشمند آینده سازنده گوشی های هوشمند چینی دارای شماره مدل RMX3780 است. متأسفانه، این گواهی جزئیات دقیقی مانند مشخصات یا قیمت آن را نشان نمی دهد، اما جزئیاتی را در مورد دستگاه به ما می دهد.

گوشی هوشمند آینده ریلمی دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع SuperVOOC خود این شرکت پشتیبانی می کند. علاوه بر این، پایگاه داده همچنین نشان می دهد که دستگاه اسرارآمیز 192 گرم وزن و 165.66 x 75.98 x 8.09 میلی متر خواهد داشت. همچنین از شبکه 5G به همراه پشتیبانی از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند.

گواهی FCC تأیید می کند که این دستگاه با RealmeUI 4.0 مبتنی بر اندروید نیز عرضه خواهد شد. این همه اطلاعاتی است که توسط وب سایت صدور گواهینامه فاش شده است. در اخبار مرتبط دیروز، فاش شد که OnePlus به زودی اولین گوشی هوشمند جهان را با 24 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. یک روز بعد، همان منبع می گوید که وان پلاس تنها برندی نخواهد بود که گوشی با رم پر ظرفیت را روانه بازار می کند.

طبق اطلاعات فاش شده، ریلمی نیز گوشی با این میزان رم معرفی خواهد کرد. از آنجایی که OnePlus و Realme برندهای مشترکی هستند که برای اشتراک منابع شناخته شده هستند، این جای تعجب نیست.

منبع اخبار گوشی های هوشمند با رم 24 گیگابایتی، Digital Chat Station، یک رسانه خبری چینی است. او پیش از این مشخص نکرد که حجم بالای رم مجازی خواهد بود یا فیزیکی. اما در حال حاضر، او آماده پاسخگویی به همراه چند جزئیات بیشتر است. به گفته وی، گروه OPlus (Oppo، OnePlus و Realme) شروع به تبلیغ گوشی هایی با حافظه بزرگ کرده است. او می گوید گوشی های پرچمدار آینده این برندها با حداقل 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد، در حالی که نسخه برتر از 24 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

به لطف رم بزرگ، گفته می شود که نرم افزار ColorOS این گروه مدیریت بهتری بر برنامه های پس زمینه ارائه می دهد. OnePlus Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمند جهان با 24 گیگابایت رم است. این گوشی از حافظه LPDDR5x استفاده خواهد کرد و از طرفی گوشی مرموز Realme نیز از آن استفاده خواهد کرد. این گوشی ها همچنین با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که Ace 2 Pro نسخه قدرتمندتر Oppo Reno 10 Pro Plus خواهد بود. این گوشی بیشتر مشخصات خود را با Reno به اشتراک می گذارد و به جای Snapdragon 8 Plus Gen 1 از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند. در اخبار مرتبط، Realme به زودی گوشی هوشمند Narzo 60 را در هند عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه شامل سنسور 100 مگاپیکسلی و بدنه پشتی چرم است.

با این حال، نام Realme Narzo 60 تایید نشده است و در حال حاضر بر اساس پیش بینی های اطلاعاتی است. جدیدترین تیزر توییتر مربوط به طراحی پشت گوشی و سیستم دوربین آن است.

نام Realme Narzo 60 ماه گذشته موفق به دریافت گواهی بلوتوث SIG شد و به احتمال زیاد این گوشی Narzo است که قرار بود در هند عرضه شود. در حال حاضر چند تیزر رسمی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر شده است. برخی از ویژگی های کلیدی گوشی هوشمند آینده سیستم دوربین دوگانه 100 مگاپیکسلی و بدنه پشتی چرمی آن است. این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین دایره ای در نیمه بالایی پشت و یک «Narzo طراحی شده توسط Realme» در پایین است.

منبع

به این پست امتیاز دهید