پس از عرضه اخیر K11x، گفته می شود که برند Oppo روی گوشی هوشمند K11 کار می کند. اخیراً اطلاعاتی در مورد دستگاه آینده Oppo نشان می دهد که K11 به زودی عرضه خواهد شد. در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز تایید نشده است، جزئیات به بیرون درز کرده و تصویری منتشر شده است که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، K11 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. رندر یک طراحی صفحه تخت با یک سوراخ دوربین در وسط نمایشگر را نشان می دهد.

در بخش سخت افزاری، انتظار می رود K11 از چیپست اسنپدراگون 782G و باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. علاوه بر این، دستگاه از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند و دارای شارژ سریع و راحت است. متأسفانه جزئیات خاصی در مورد رم، پیکربندی حافظه و دوربین جلو هنوز فاش نشده است.

یکی از ویژگی های قابل توجه K11 دوربین سه گانه عقب آن است. دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. نوید افزایش قابلیت های عکاسی و بهبود پایداری تصویر را می دهد. علاوه بر این، این گزارش همچنین نشان می دهد که K11 می تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از گوشی آینده OnePlus باشد که در سطح جهانی عرضه می شود.

با توجه به مشخصات فاش شده، حدس زده می‌شود که K11 می‌تواند نسخه‌ای از OnePlus Nord CE 3 باشد که قرار است در تاریخ 5 جولای در هند و سایر بازارهای جهانی عرضه شود. این نشان می دهد که K11 به طور بالقوه می تواند تا 12 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی داشته باشد.

در اخبار مرتبط، برند جدید چینی Oppo با سوپر مدل می ماسک، مادر ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک، قرارداد امضا کرده است. در این چیدمان، این سوپرمدل چهره برند پرچمدار Oppo Find X6 Pro خواهد بود. موقعیت سفیر جهانی برای این متخصص تغذیه 75 ساله شاهد حضور او در تبلیغات و رویدادهای دیگر برای تبلیغ این پرچمدار خواهد بود.

Find X6 Pro دارای سیستم دوربین قدرتمندی است. در واقع اسمارت فون با بهترین دوربین دنیا نامیده می شود. برخی از تصاویر از تصویر رسمی این گوشی هوشمند در یوتیوب به بیرون درز کرده است. ماسک در این آگهی در حالی که یک هواپیمای اسباب‌بازی در دست داشت و درباره دوران کودکی‌اش صحبت می‌کرد، دیده شد. او همچنین تاکید می کند که دوران کودکی پرماجرا داشته است و سه فرزندش وارث سرسختی او هستند.

منبع

به این پست امتیاز دهید