بیت‌کوین به‌سرعت در حال خارج‌شدن از صرافی‌ها است. این خروج به‌دنبال تحلیل علی مارتینز، تحلیلگر مطرح بازارهای ارز دیجیتال، روی داد. به‌گفته‌ی او، تقریباْ ۲۲٬۶۴۷ بیت‌کوین در هفته‌ی گذشته از صرافی‌های ارز دیجیتال خارج شده که معادل ۱٫۵۷ میلیارد دلار است.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین افت ۲٫۳۵ درصدی را تجربه کرد و با قیمت ۶۹٬۳۲۰ دلار معامله شد. در چند روز اخیر، این ارز قیمت بالای ۷۰٬۰۰۰ دلار را تجربه کرد تا هیجان زیادی به بازار تزریق شود؛ اما روز جمعه پس از انتشار داده‌های مشاغل ایالات‌ متحده، حالت نزولی به خود گرفت.

براساس داده‌های مشاغل ایالات‌ متحده، این کشور در ماه می (اردیبهشت و خرداد) ۲۷۲٬۰۰۰ شغل جدید ایجاد کرد که بیش از انتظارات بازار بود؛ در‌حالی‌که نرخ بیکاری به ۴ درصد افزایش یافت. گفته می‌شود بخشی از افت سهام بیت‌کوین نتیجه‌ی افت سهام شرکت گیم‌استاپ است.

احساسات بازار ارز دیجیتال با معیارهای «ترس و طمع» سنجیده می‌شود. این معیار با ۱٫۲۸ درصد کاهش به ۷۷ رسیده و نشان از فزونی طمع در بازار است. طمع افراطی آخرین مرحله از بازار صعودی است و به‌نظر می‌رسد بیت‌کوین در مسیر رسیدن به آن مرحله قرار دارد.