OnePlus در 16 آگوست یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی گوشی هوشمند جدید Ace 2 Pro خود برگزار کرد. در طول این رویداد، لی جی، رئیس OnePlus چین روی صحنه آمد تا در مورد محصول جدید و چشم انداز استراتژیک شرکت صحبت کند. او بر تعهد OnePlus به ارائه بهترین عملکرد ممکن در دستگاه های خود تأکید کرد.

در چارچوب این گردهمایی مطبوعاتی، جی همچنین فاش کرد که Ace 2 Pro در سال 2023 رکورد پیش فروش را برای همه مدل‌ها از همه بخش‌های قیمتی و برندها شکسته است. به طرز شگفت‌انگیزی، 150000 دستگاه در مدت زمان 26 ساعت فروخته شد. پس از کنفرانس مطبوعاتی، OnePlus مصاحبه های رسانه ها را پذیرفت، به نگرانی های رسانه ها پاسخ داد و دیدگاه‌های خود را در مورد صنعت و برنامه های آینده OnePlus به اشتراک گذاشت.

به گفته لی جی، آرزوی این شرکت پیشروی در حوزه گوشی‌های هوشمند با عملکرد بالا و تجربه‌های گیمینگ است. بنابراین شرکت در حال حاضر نیازهای کاربران را در هر بازه قیمتی اولویت‌بندی می کند، ویژگی های ضروری آنها را شناسایی کرده و راه هایی برای ارائه ارزش منحصر به فرد که محصولات OnePlus را متمایز می کند، پیدا می کند. در عین حال، از نظر OnePlus، عملکرد و قیمت یک محصول متقابل نیستند. آنها می توانند همزیستی داشته باشند، اما نظم را نمی توان معکوس کرد. این امر در موفقیت جدیدترین گوشی‌های هوشمند آن‌ها، مانند OnePlus 11، OnePlus Ace 2 و OnePlus Ace 2V مشهود است که همگی در بازار اصلی با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

در واقع، حجم فروش وان پلاس از ژانویه تا ژوئن 2023، بیش از 335 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود که آن را به سریع ترین برند در حال رشد صنعت و تنها برندی تبدیل کرد که رشد سه رقمی را به دست آورد. OnePlus Ace 2 نیز موفقیت بزرگی داشته است و رتبه اول را در بازار اندروید برای فروش آنلاین بالای 2500 یوان کسب کرده است. از ژانویه تا ژوئن، حجم فروش سری OnePlus Ace نسبت به سال قبل 1537 درصد افزایش یافت.

جی در مورد جدیدترین محصول شرکت، Ace 2 Pro، به اشتراک گذاشت که شامل پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 هزینه ای بالغ بر 200 میلیون یوان را متحمل شده است. OnePlus همچنین با SK Hynix برای تولید انبوه ماژول‌های حافظه 24 گیگابایتی همکاری کرد، که وقتی با فناوری اختصاصی «Memory Gene Recombination» ترکیب می‌شود، منجر به پیشرفت‌های قابل‌توجهی در سرعت راه‌اندازی برنامه، میزان نگهداری برنامه‌ها و روان بودن کلی سیستم شده است.

لی جی همچنین یک مثال در دنیای واقعی برای نشان دادن این موضوع ارائه کرد. او گفت که اگر صبح یک مقاله را در یک برنامه بخوانید و سپس قبل از اتمام آن با چیزهای دیگر مشغول شوید، برنامه همچنان باز خواهد بود که بعد از ظهر دوباره آن را باز کنید. مقاله در همان جایی است که شما آن را ترک کردید، حتی 72 ساعت بعد. این اهمیت زنده نگه داشتن توانایی پس زمینه است. OnePlus همچنین پس‌زمینه زنده نگه داشتن بازی‌های مختلف را در کنفرانس مطبوعاتی نشان داد که پتانسیل کامل 24 گیگابایت حافظه را نشان می‌دهد.

OnePlus و کسب سودآوری بیشتر در سال 2023

علاوه بر سخت افزار قدرتمند، OnePlus Ace 2 Pro یک ویژگی جدید و متفکرانه نیز دارد: قابلیت Rain Touch. این یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که از این فناوری بهره می‌برد که در ابتدا تصور می‌شد که غیرممکن است، همانطور که لی جی به اشتراک گذاشته است. با این حال، OnePlus از فرصت استفاده کرد و پس از تحقیق و توسعه فراوان، توانست آن را محقق کند. در حال حاضر، OnePlus Ace 2 Pro می‌تواند در باران بدون لمس تصادفی استفاده شود.

لی جی در رابطه با بازار آینده گفت که اگرچه بازار گوشی های هوشمند رو به کاهش است، اما هنوز سالانه بیش از 200 میلیون تلفن همراه در چین فروخته می شود. با این حال، از نظر GMV، کاهش در واقع آنقدر بزرگ نیست و این بدان معنی است که کاربران احتمالاً محصولاتی با عملکرد بهتر در محیط مصرف فعلی انتخاب می‌کنند. به همین دلیل است که OnePlus می‌خواهد کاربرانی را هدف قرار دهد که نیاز به خرید گوشی با قیمت بیش از 2000 یوان دارند. OnePlus در این زمینه مزایای خاص خود را دارد و می تواند با قدرت محصول مربوطه مطابقت داشته باشد. بنابراین، OnePlus نسبتاً به بازار خوشبین است.

لی جی همچنین استراتژی آنلاین و آفلاین فعلی OnePlus را توضیح داد. OnePlus هنوز یک برند آنلاین است، اما مرزهای بین آنلاین و آفلاین برای کاربران چندان واضح نیست. برخی از کاربران ممکن است به صورت آفلاین تماشا کنند و آنلاین خرید کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آنلاین تماشا کنند و به صورت آفلاین خرید کنند. بر اساس این ملاحظات، OnePlus امیدوار است که فروش آنلاین و آفلاین را بهتر ادغام کند. علاوه بر این، OnePlus همچنین ممکن است از کانال های OPPO برای دریافت پشتیبانی بهتر استفاده کند. این کار تجربه بهتری را برای کاربران فراهم می کند. به عنوان مثال، محصولات OnePlus را اکنون می توان در فروشگاه های پرچمدار OPPO در بسیاری از مناطق تجاری اصلی خریداری کرد. خدمات پس از فروش OPPO در سراسر کشور نیز برای کاربران OnePlus باز است.

منبع

به این پست امتیاز بدید