واتساپ برخلاف تلگرام، تاکنون امکان داشتن بیش از یک اکانت را به کاربرانش نمی‌داد و بسیاری از ما برای داشتن دو اکانت مختلف، ناچار به نصب دو واتساپ در یک گوشی بودیم که آن هم دردسرهای خودش را داشت. خوشبختانه، حالا کاربران می‌توانند بدون دردسر از دو حساب کاربری در یک گوشی بهره‌مند شوند.

با افزودن حساب کاربری جدید، می‌توانید مخاطبین را بین هر دو شماره تلفن همگام‌سازی و اعلان‌ها را برای هرکدام به‌صورت جداگانه تنظیم کنید. بیایید نحوه‌ی استفاده همزمان از چند اکانت واتساپ را مرور کنیم.

افزودن حساب جدید به واتساپ

پیش از اینکه سراغ مراحل افزودن اکانت جدید به واتساپ برویم، اگر حسابی که قصد اضافه‌کردنش به واتساپ را دارید، در دستگاه دیگری فعال است، برای حذف آن از دستگاه قدیمی عجله نکنید و اجازه بدهید کد مربوطه ارسال شود. درنهایت، واتساپ به‌طور خودکار اکانت قبلی را حذف می‌کند.

  • برای شروع، روی نماد سه‌نقطه در سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  • دراینجا، روی نماد فلش روبه‌پایین در گوشه‌ی سمت راست ضربه بزنید و پس از مشاهده‌ی پنجره‌ی پاپ اپ، گزینه‌ی Add account را انتخاب کنید.
  • صفحه‌ای که برای ایجاد اکانت جدید ظاهر می‌شود، تقریباً مشابه زمانی است که می‌خواهید برای اولین‌بار در واتساپ ثبت نام کنید. پس از انتخاب زبان و موافقت با شرایط، باید نام کشور و سپس شماره تلفنتان را وارد کنید.