سامسونگ هفته گذشته عرضه به‌روزرسانی امنیتی جولای 2023 را با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 23 آغاز کرد. بعدها این به‌روزرسانی در برخی بازارها برای گلکسی A53 نیز منتشر شد. اکنون، نسل قبلی آن، گلکسی A52s، دریافت به‌روزرسانی امنیتی جدید را در برخی از کشورهای اروپایی آغاز کرده است.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی A52s 5G دارای نسخه نرم افزاری A528BXXS4EWG1 است. به‌روزرسانی 260 مگابایتی اکنون در لهستان منتشر می‌شود، اما انتظار داریم به زودی در کشورهای اروپایی بیشتری منتشر شود. بنابراین، اگر گلکسی A52s دارید و در اروپا زندگی می کنید، به بررسی آپدیت جدید ادامه دهید. می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب انجام دهید.

آپدیت امنیتی جولای 2023 که به‌روزرسانی جدید برای Galaxy A52s ارائه می‌کند، بیش از 90 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه قبلی این نرم‌افزار را برطرف می‌کند. هیچ ویژگی یا بهبود عملکرد جدیدی را به همراه ندارد.

سامسونگ گلکسی A52s را چند ماه پس از عرضه گلکسی A52 به دلیل مشکلات کمبود چیپست عرضه کرد. پردازنده اسنپدراگون 778G مورد استفاده در گلکسی A52s بسیار قدرتمندتر از اسنپدراگون 720G مورد استفاده در گلکسی A52 و اسنپدراگون 750G مورد استفاده در گلکسی A52 5G است. این گوشی آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021 و آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد. به هر حال برای بررسی بیشتر به بخش دانلود و بروزرسانی مراجعه کنید.

در اخباری مرتبط روزگذشته، سامسونگ تاریخ معرفی رویداد Galaxy Unpacked را تایید کرد. این برند کره جنوبی قرار است رویداد آینده را در 26 جولای برگزار کند که زودتر از جدول زمانی معمول آگوست است. این شرکت تایید شده که نسل پنجم گوشی‌های تاشو گلکسی Z را همراه با سری گلکسی واچ ۶ و سری گلکسی تب اس ۹ عرضه می‌کند.

سامسونگ یک کمپین تبلیغاتی برای گوشی تاشوی آینده خود در کانال رسمی یوتیوب به اشتراک گذاشته است. این ویدیو با عنوان «به طرف مقابل بپیوندید» که نماینده «فصل 2» است. فصل اول سپتامبر گذشته برای تبلیغ گلکسی زد فولد 4 منتشر شد.

ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ تا انتها هیچ جزئیاتی در مورد گلکسی زد فلیپ 5 فاش نمی کند. بیشتر از یک تیزر محصول، یک آگهی تبلیغاتی ترسناک کوتاه و خنده دار است. اشاره می کند که Z Flip بر هر کسی که به آن نگاه می کند قدرت دارد. این تبلیغات همچنان دارای گلکسی Z Flip 4 سال گذشته است که ویژگی های مختلفی مانند حالت فلکس را برجسته می کند. در پایان ویدیو، نگاهی اجمالی به نمایشگر ثانویه بزرگ گلکسی Z Flip 5 داریم. با این وجود، آخرین ویدیو بسیار سرگرم کننده است.

می توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ در روزهای منتهی به مراسم رونمایی، تیزرهای بیشتری را در مورد دستگاه های آینده خود به اشتراک بگذارد. تیزر اعلامیه رویداد Unpacked کلیدهای پاور و صدا را در سمت راست تلفن تاشوی تاشو نشان داد. همچنین انتظار می‌رود که اسکنر اثر انگشت دو برابر شود. خطوط آنتن روی قاب وجود دارد که نشان دهنده استفاده از شاسی فلزی است.

با توجه به درز و شایعات، انتظار می رود Galaxy Z Flip 5 دارای صفحه نمایش ثانویه 3.4 اینچی با وضوح 720p با طراحی پوشه مانند باشد. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. گفته شده که این گوشی تاشو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید