بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، نوکیا به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را برای XR21 5G می کند. برای کسانی که اطلاع ندارند، شرکت این آپدیت امنیتی را به صورت دوره‌ای منتشر می‌کند که عمدتاً به جای عملکرد یا ثبات، بر آسیب‌پذیری‌های امنیتی متمرکز هستند. انتشار این به‌روزرسانی‌ها به مدل، منطقه و مکان دستگاه بستگی دارد. مشابه آپدیت‌های امنیتی سایر شرکت ها مانند سامسونگ و وان پلاس.

در گزارش اخیر نوکیا موب، برخی از کاربران XR21 شروع به دریافت آپدیت امنیتی کرده اند. این بروزرسانی امنیتی به مشکلاتی که گوگل در پچ قبلی کشف کرده بود می پردازد و آن را در صفحه رسمی بولتن امنیتی خود ذکر کرده است. این شرکت موفق شده روی این مسائل کار کند و با انتشار رسمی، انتظار داریم کاربران تجربه بهتر و ایمن تری داشته باشند.

گفتنی است حجم آپدیت در حدود 63.26 مگابایت است و در حال حاضر برای کاربران مالزی و هلند موجود است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سایر بازارها به‌زودی این به‌روزرسانی را دریافت کنند. پچ باید به طور خودکار در دستگاه رویت شود. با این حال، اگر اعلان را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به Settings > System Update > Check for updates بروید.

در اخبار مرتبط، HMD ممکن است به زودی گوشی های هوشمند برند خود را عرضه کند. دارنده مجوز برند نوکیا موبایل اعلامیه رسمی در لینکدین داده است.

نوکیا آپدیت جدید منتشر می کند

در دیگر خبرها به نظر می رسد نوکیا تمرکز خود را از بازار گوشی های هوشمند میان رده و رده بالا به بازار گوشی های مقرون به صرفه و فیچرفون تغییر داده است. تعداد کمی از گوشی های هوشمند نوکیا در بازار میان رده وجود دارد، اما تیزر اخیر در نوکیا هند راه اندازی تلفن 5G در هند را در تاریخ 6 سپتامبر 2023 تایید می کند.

جزئیات این دستگاه هنوز فاش نشده است، اما با ویدیویی که می پرسد “آیا آماده تجربه سرعت هستید؟” گوشه گرد گوشی هوشمند در ویدیو مشخص شده است. حدس زدن دستگاه بسیار سخت است زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند آینده نوکیا 5G وجود ندارد. حتی فاش نشد که بتواند چیزی را که در 6 سپتامبر انتظار داریم روشن کند. با این حال، ما معتقدیم که این گوشی هوشمند جدید سری X است زیرا تاریخ عرضه با عرضه سال گذشته Nokia X30 مطابقت دارد.

نوکیا سخت در تلاش است تا تلفن های همراه جدید و گوشی های هوشمند مقرون به صرفه را عرضه کند. این شرکت اخیراً چند نوع رنگ اضافی از نوکیا C12 و 2660 Flip را معرفی کرده است.

جدیدترین گوشی هوشمند 5G که توسط یک شرکت تحت مالکیت HMD عرضه شد، نوکیا X30 5G است. این مدل دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 700 نیت است. صفحه نمایش HD+ یا همان وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل هم در این مدل قابل مشاهده است. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 695 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619 قدرت می گیرد. این مدل در سه نوع ذخیره سازی 128 گیگابایت + 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت + 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت + 8 گیگابایت رم در دسترس است.

در بخش دوربین، یک دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی وجود دارد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس ویدیویی قرار گرفته است. اخباری دیگر خبرها نوکیا گوشی هوشمند جدید 5G را در ایالات متحده به نام نوکیا G310 معرفی کرد. G310 دستگاهی مقرون به صرفه است که به دلیل طراحی قابل تعمیر توسط کاربر متمایز است. به لطف فناوری QuickFix نوکیا، کاربران می توانند به راحتی قطعات آسیب دیده مانند نمایشگر، باتری و درگاه شارژ را تعویض کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید