طرفداران سامسونگ صبورانه منتظرند تا اندروید 14 را امتحان کنند. گوگل در اوایل سال جاری بتای توسعه دهنده نسخه اصلی بعدی را منتشر کرد. از آنجایی که سامسونگ برنامه بتا خود را دارد، کاربران باید منتظر بمانند تا One UI 6.0 بتا برسد.

برنامه بتا این شرکت می تواند حتی اواخر امسال شروع شود. شنیده‌ایم که One UI 6.0 بتا برای سری گلکسی S23 از هفته سوم جولای منتشر می‌شود. سایر دستگاه های سازگار به زودی نسخه بتا را دریافت خواهند کرد.

چند روز پیش گزارش دادیم که اولین بروزرسانی بتای One UI 6.0 به محض اینکه نسخه بتا اندروید 14 به ثبات برسد، منتشر می شود. با Android 14 Beta 3، نرم افزار اکنون به ثبات پلتفرم رسیده است، به این معنی که سامسونگ اکنون می تواند برنامه بتا خود را راه اندازی کند.

این شرکت قبلاً مقدمات این امر را فراهم کرده است. چند هفته پیش، به روز رسانی برنامه ها را با پشتیبانی از One UI 6.0 آغاز کرد. برای کسانی که دستگاه های سازگار با رابط کاربری Samsung One UI 6.0 دارند، به زودی می توانند آخرین نسخه اندروید و One UI را تجربه کنند.

بر اساس شنیده ها، سامسونگ احتمالا اولین نسخه بتای One UI 6.0 را برای سری گلکسی S23 در هفته سوم جولای منتشر خواهد کرد. نسخه بتا به تدریج برای سایر دستگاه ها منتشر خواهد شد. جولای ماه شلوغی برای سامسونگ است، زیرا این شرکت همچنین از گوشی های تاشو جدید خود در 27 جولای رونمایی خواهد کرد.

نسخه بتای One UI 6.0 در پایان ماه جولای به این معنی است که قطعاً انتظار داریم نسخه عمومی One UI 6.0 تا قبل از پایان سال عرضه شود. اگر سرعت سال گذشته نشانه‌ای باشد، سامسونگ ممکن است ما را مجبور نکند بیش از چند ماه بین نسخه بتا و انتشار عمومی نهایی صبر کنیم.

در اخبار مرتبط، سامسونگ اخیرا یک گزینه رنگ لایم جدید برای گلکسی S23 در هند معرفی کرده است و اکنون این شرکت تایید کرده است که دو رنگ اضافی برای Galaxy S23 Ultra در دسترس خواهد بود. سامسونگ هند راه اندازی این دو رنگ حماسی را از طریق یک اعلامیه رسمی در توییتر به اشتراک گذاشت.

ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی اس 23 اولترا را نشان می‌دهد و به دنبال آن گل‌هایی در سایه‌های قرمز و آبی دیده می‌شود. اگرچه نام این گونه ها هنوز فاش نشده است، اما انتظار می رود سامسونگ در تاریخ بعدی به طور رسمی از آنها رونمایی کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید