سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه طیف وسیعی از ابزارهای پوشیدنی در تابستان امسال است، از جمله گلکسی رینگ و سری گلکسی واچ 7 اخیراً شایعاتی در مورد عرضه یک مدل ارزان قیمت از ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده است.

سامسونگ اکنون یک صفحه رسمی پشتیبانی از ساعت مدل جدید گلکسی واچ SM-R861 را در وب سایت خود منتشر کرده است. در حال حاضر، این صفحه هیچ جزئیات اضافی فراتر از شماره مدل ارائه نمی دهد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-R861 قبلاً در پایگاه داده FCC فهرست شده بود. سامسونگ احتمالا ساعت مورد بحث را با نام Galaxy Watch FE عرضه خواهد کرد.

مقالات مرتبط

با توجه به شباهت شماره مدل ساعت با سری گلکسی واچ 4، گلکسی واچ FE احتمالاً یک نسخه تغییر نام تجاری از ساعت مورد بحث است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ به تازگی ساعت جدیدی به نام Galaxy Watch 4 مدل 2024 را با نرم افزار به روز عرضه کند.

عرضه یک نسخه تغییر برند از یک محصول سه ساله غیر منطقی به نظر می رسد. سامسونگ اخیراً با معرفی تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2024 این کار را انجام داد.

اطلاعات لو رفته در پایگاه داده FCC نشان می دهد که مدل گلکسی واچ مورد بحث فقط از طریق بلوتوث قابل اتصال است. قیمت گلکسی واچ جدید FE هنوز مشخص نیست.