Sonos یکی از برندهای مطرح هدفون و سایر دستگاه های صوتی است که اخیرا جدیدترین اسپیکر هوشمند خود را با طراحی اسپرت معرفی کرده است.

اسپیکر هوشمند قابل حمل Sonos Roam 2 مدل نسل دوم از سری Sonos Roam است. این دستگاه با چندین ارتقاء نسبت به نسل قبلی خود عرضه می شود و همچنین قابلیت استفاده خارج از جعبه را ارائه می دهد. Sonos می گوید که بلندگوی جدید Roam 2 تجربه کاربری عالی را مطابق با استاندارد Sonos ارائه می دهد. اسپیکر هوشمند جدید Sonos Roam 2 بر خلاف مدل قبلی خود نیازی به تنظیمات سخت و خسته کننده ندارد.

قبل از استقرار نیازی به راه اندازی از طریق برنامه نیست و بدون اتصال به شبکه WiFi کار می کند. می توان از آن به طور مستقیم به عنوان یک اسپیکر بلوتوث استفاده کرد که تفاوت قابل توجهی با طراحی قبلی Sonos دارد. پتانسیل بلندگوی هوشمند خارج از جعبه آن را به مدلی همه کاره تر از مدل اصلی تبدیل می کند.

Roam 2 برخلاف مدل قدیمی که اتصال از طریق دکمه پاور انجام می شد، دارای دکمه اتصال بلوتوث اختصاصی است. اسپیکر جدید Sonos از معماری ساده تری نسبت به مدل قبلی خود برخوردار است. بنابراین، بلندگوی هوشمند نسبت به مدل قبلی ساده تر و قابل درک تر است. برخلاف مدل‌های اخیر Sonos Move با باتری‌های قابل تعویض، اسپیکر هوشمند Sonos Roam 2 دارای تنظیمات باتری داخلی است.

Roam 2 حداکثر زمان پخش مداوم 10 ساعت را با شارژ کامل ارائه می دهد. با این حال، باتری دارای چندین ویژگی بهینه سازی برای عملکرد و دوام بهتر است. اضافه شدن دکمه های فیزیکی بیشتر تفاوت عمده ای بین Roam 2 و مدل های قبلی است. علاوه بر این، قابلیت عملکرد مستقل از تنظیمات از طریق برنامه یا اتصال WiFi نیز یکی از ویژگی های کلیدی Sonos Roam 2 است.

این مدل از Sound Switch برای انتقال یکپارچه موسیقی بین Roam و دیگر بلندگوهای Sonos پشتیبانی می کند. از طریق درگاه USB-C تغذیه می شود، اما درگاه USB-C ورودی خطی ندارد.

اسپیکر هوشمند Sonos Roam 2 دارای یک توییتر و یک ماژول میان باس است. موجود در رنگ های مشکی، سبز، نارنجی و سفید. این بلندگو با قیمت 179 دلار در خرده فروشی های منتخب موجود است.

منبع

به این پست امتیاز دهید