شیائومی به طور سنتی گوشی های هوشمند سری پرچمدار خود را در پایان سال عرضه می کند. این بدان معناست که ما هنوز چند ماه با نسل بعدی گوشی های شیائومی 14 فاصله داریم.

آنها احتمالاً در نوامبر یا دسامبر امسال رونمایی خواهند شد. در حال حاضر، درز و شایعات پیرامون Xiaomi 14 شروع شده است. هفته گذشته، Digital Chat Station شماتیکی از Xiaomi 14 را به اشتراک گذاشته بود. اکنون یک منبع معتبر اطلاعات جدیدی در مورد محصول آینده به اشتراک گذاشته است.

طبق DCS، شیائومی 14 دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی حتی بزرگتر از نسل قبلی خود خواهد بود. این دوربین دارای یک سنسور 1/1.28 اینچی خواهد بود که با یک واحد تله فوتو متوسط اتصال داده شده است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند با حاشیه‌های بسیار باریک روی نمایشگر مستقیم عرضه می‌شود. منبع اطلاعات همچنین اضافه می کند که Xiaomi 14 در گزینه های ذخیره سازی 512 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه خواهد شد. برای یادآوری، نسل فعلی شیائومی 13 حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت دارد.

پیش از این، DCS فاش کرده بود که شیائومی 14 توسط واحد باتری ارتقا یافته 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می شود. انتظار می رود که این گوشی از پردازنده پرچمدار آینده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت بگیرد.

شماتیکی که قبلاً از شیائومی 14 فاش شده بود، یک صفحه نمایش مسطح در جلو با حاشیه های ناچیز و یک حفره دوربین وسط قرار دارد. پنل عقب دستگاه دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل به همراه محل قرارگیری حسگر است که شبیه به سری فعلی Xiaomi 13 است. با این حال، بریدگی‌های دوربین برای لنزهای اصلی و تله‌فوتو در دستگاه آینده در مقایسه با نسل قبلی خود بزرگ‌تر هستند.

در اخباری مرتبط شیائومی این روزها خود را برای عرضه سری 14 شیائومی در بازارهای جهانی و چین آماده می کند. با افزایش گمانه زنی ها در مورد این سری، یک پایه شارژ جدید توسط شیائومی در وب سایت گواهی TDRA با نام پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی، Stand Pro مشاهده شده است. ما این پایه شارژ را در وب سایت گواهی TDRA با شماره مدل MDY-14-EN و شماره ثبت ER22242/23 تجهیزات مشاهده کردیم.

پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی در کنار سری 13 شیائومی در چین عرضه شده است. لیست پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی در وب سایت گواهی TDRA نشان می دهد که عرضه آن در بازار نزدیک بوده و ممکن است در کنار سری 14 شیائومی در بازار جهانی عرضه شود، اما هنوز مطمئن نیستیم.

انتظار می رود شیائومی 14 با باتری 4860 میلی آمپر ساعتی به فروش برسد که از شارژ سریع سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.  شیائومی 14 پرو احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 120 واتی و پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم 50 واتی عرضه خواهد شد. تا آنجا که به مشخصات پایه شارژ بی سیم 50 وات شیائومی مربوط می شود، می تواند شیائومی 13 پرو را تنها در 36 دقیقه شارژ کند.

همچنین انتظار می رود شیائومی در ماه آگوست یک رویداد بزرگ در چین برگزار کند. گزارش ها نشان می دهد که چندین محصول مانند شیائومی پد 6 مکس، ردمی پد 2، ردمی K60 اولترا و شیائومی میکس فولد 3 را معرفی خواهد کرد. تمام دستگاه های دیگر، به جز گوشی تاشو، گواهی 3C چین را دریافت کرده اند.

MIX Fold 3 نیز در پایگاه داده 3C ظاهر شد و قابلیت‌های شارژ سریع آن را فاش کرد. شیائومی MIX Fold 3 با شماره مدل 2308CPXD0C در پایگاه داده پلتفرم گواهی 3C رویت شده است. لیست 3C نشان می دهد که دستگاه ممکن است با یک شارژر MDY-12-EF عرضه شود که حداکثر سرعت شارژ 67 وات را پشتیبانی می کند. گزارش های پیرامون این دستگاه ادعا کرده اند که این اولین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. شایعه شده است که شارژ بی سیم 50 واتی ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید