شیائومی هنوز رابط کاربری MIUI 14 را به طور کامل برای دستگاه های مورد نظر خود منتشر نکرده است و بسیاری از کاربران همچنان منتظر اندروید 13 هستند. با این حال، شیائومی مدت هاست که توسعه رابط کاربری MIUI 15 را آغاز کرده است و نسخه های آلفا آن قبلاً روی سرورهای شیائومی مشاهده شده است.

در حالی که تقریباً با انتشار اندروید 14 فاصله داریم، کاربران برخی از دستگاه های شیائومی همچنان منتظر اندروید 13 هستند. در این بین باید منتظر رونمایی از رابط کاربری بعدی شیائومی باشیم که احتمالاً بر اساس آن خواهد بود. اندروید 13 و 14.

رابط کاربری MIUI احتمالا مبتنی بر اندروید 13 و 14 خواهد بود

Xiaomiui Media نسخه های آلفا MIUI 15 را در سرورهای شیائومی پیدا کرد. نسخه‌های 23.5.22 و 23.7.2 در سرور آزمایشی دیده می‌شدند، بنابراین توسعه این رابط کاربری احتمالاً در ماه می شروع شده و در 22 همان ماه برای آزمایش در دسترس قرار گرفته است. همچنین رابط کاربری MIUI 15 احتمالاً مبتنی بر اندروید 13 و 14 است، درست مانند رابط کاربری MIUI 14 که بر اساس دو نسخه اندروید یعنی اندروید 12 و 13 ساخته شده است.

در حال حاضر از پیشرفت ها و ویژگی های MIUI 15 اطلاعی نداریم اما به نظر می رسد که در این رابط کاربری با نوآوری های متعددی مواجه باشیم و همچنین انیمیشن ها نیز بهبود خواهند یافت.

شیائومی در دسامبر سال گذشته رابط کاربری MIUI 14 را معرفی کرد، بنابراین انتظار می رود رابط کاربری MIUI 15 در دسامبر سال جاری معرفی شود. همچنین احتمالاً شاهد عرضه MIUI 15 در سه ماهه اول سال 2024 خواهیم بود.

شیائومی ظاهراً در حال آزمایش MIUI 15 بر روی دستگاهی با نام رمز گارنت است که گفته می شود مدلی از خانواده ردمی نوت 13 است. از آنجایی که شیائومی معمولاً نسل جدید گوشی های سری ردمی نوت را در اواخر سال در چین معرفی می کند ، Redmi Note است. سری 13 احتمالاً اولین گوشی های مجهز به رابط کاربری MIUI 15 خواهند بود.