گوشی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ در کنار گلکسی زد فلیپ 6 روز 10 جولای در پاریس رونمایی می شود. تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل ها منتشر شده است.

سامسونگ در اوایل این هفته رویداد 10 جولای Galaxy Unpacked را با رزروهایی که در حال حاضر برای گوشی‌های تاشو و گجت پوشیدنی جدید وجود دارد، تایید کرد. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، رندرهای جدیدی از Galaxy Z Fold 6 به صورت آنلاین منتشر شده که گزینه های رنگی احتمالی آن را نشان می‌دهد.

تصاویر جدید طراحی مربعی گوشی تاشو به سبک فولد را به نمایش می گذارد. از نظر طراحی شبیه به Galaxy S24 Ultra به نظر می رسد. این گوشی در سه رنگ با دوربین عقب سه گانه و صفحه نمایش داخلی حفره وسط نشان داده شده است. افشاگر Passionategeekz رندرهای ادعایی جدیدی از Galaxy Z Fold 6 را به اشتراک گذاشته است.

طراحی کاملاً شبیه به آنچه در افشاگری های قبلی دیده بودیم به نظر می رسد. آخرین تصاویر این گوشی را در رنگ‌های آبی، صورتی و تیتانیومی به نمایش می‌گذارند و به نظر می‌رسد که لبه‌های تیز با ظاهر مربعی به جای لبه‌های گرد دارد. این ظاهر می تواند از طراحی Galaxy S24 Ultra الهام گرفته شود. جدای از آن، به نظر می رسد تغییری در طراحی گوشی در مقایسه با Galaxy Z Fold 5 ایجاد نشده است.

به نظر می رسد صفحه نمایش داخلی دارای یک حفره وسط برای قرار دادن دوربین است، در حالی که سه حلقه دوربین در عقب چیده شده اند. سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked را در 10 جولای از پاریس میزبانی خواهد کرد.   انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در مرکز رویداد Galaxy Unpacked حضور داشته باشند. با این حال، گفته می شود که سامسونگ از سری گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا، گلکسی رینگ و گلکسی بادز 3 نیز رونمایی خواهد کرد.

 گلکسی زد فولد 6 می تواند صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی QXGA+ (1856×2160 پیکسل) Dynamic AMOLED 2X و صفحه نمایش پوششی 6.3 اینچی Dynamic امولد 2X را داشته باشد. گفته می شود که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی با 12 گیگابایت رم LPDDR5X را اجرا می کند. گفته می شود که در گزینه های حافظه 256، 512 و 1 ترابایتی عرضه می شود.

گوشی Galaxy Z Fold 6 در نزدیکی

گفته شده که سامسونگ یک دوربین سه گانه عقب را در گلکسی زد فولد 6 تعبیه کرده که توسط یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی مدیریت می شود. احتمالاً یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش و یک دوربین 4 مگاپیکسلی در زیر صفحه نمایش وجود دارد. گفته می شود باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دارد.

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر اولین لپ تاپ مبتنی بر پردازنده Snapdragon X Elite را معرفی کرد و اخیرا این لپ تاپ راهی بازار شده است و برای خرید دردسترس است. اولین لپ‌تاپ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون X Elite کوالکام، گلکسی بوک 4 اج، پس از عرضه اولیه در ماه گذشته، سرانجام برای خرید در دسترس قرار گرفت. قیمت اولیه Galaxy Book 4 Edge در ایالات متحده 1349.99 دلار است. این برای مدل 14 اینچی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

نسخه 16 اینچی بزرگتر با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی نیز موجود است که قیمت آن از 2099 یورو در اروپا، 1699 پوند در انگلستان و 1749.99 دلار در ایالات متحده شروع می شود. در ایالات متحده، سامسونگ با خرید Galaxy Book 4 Edge یک تلویزیون 50 اینچی کریستال UHD 4K را به قیمت 379.99 دلار ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این یک پیشنهاد برای مدت محدود است.

در برخی از کشورهای اروپایی، سامسونگ در صورت خرید Galaxy Book 4 Edge قبل از ۲۴ ژوئن، ۱۵۰ یورو تخفیف در نظر می‌گیرد. قیمت کره جنوبی کمی متفاوت است. قیمت 14 اینچی Galaxy Book 4 Edge از 2.15 میلیون وون (1557 دلار) شروع می شود، در حالی که نسخه های 16 اینچی با حافظه داخلی 512 گیگابایت و 1 ترابایت به ترتیب 2.35 میلیون وون (1702 دلار) و 2.65 میلیون KRW (99 دلار) قیمت دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید