تنها چند هفته دیگر تا بزرگترین رویداد گلکسی Unpacked در مدت زمان طولانی باقی مانده است و ما دستگاه های زیادی از جمله آخرین سری Galaxy Watch 6 سامسونگ را شاهد خواهیم بود.

ما شاهد لو رفتن دستگاه‌های زیادی بوده‌ایم و به تازگی، گلکسی واچ 6 کلاسیک را در به صورت زنده مشاهده کردیم. این ساعت هوشمند روی مچ دست سون هیونگ مین، که از قضا بازیکن تاتنهام هاتسپر است، مشاهده شد. این نباید تعجب برانگیز باشد زیرا سامسونگ به حفظ ارتباط با شخصیت های مشهور اعتقاد دارد، به خصوص زمانی که آنها نیز از کشور خود باشند.

گلکسی واچ 6 کلاسیک روی مچ دست سون هئونگ مین توسط افراد حاضر در یونهاپ نیوز مشاهده شد و آنها به اندازه کافی لطف کردند و تصویری را با ما به اشتراک گذاشتند. تصویر چیز زیادی را نشان نمی دهد، اما ما می توانیم صفحه نمایش بزرگتر را ببینیم که مدتی پیش شایعه شده بود. در کنار آن، شاهد یک قاب به‌طور محسوس نازک‌تر نیز هستیم. گزارش‌های قبلی حاکی از چرخش قاب ساعت بوده و به شما امکان می‌دهد ساعت را از طریق آن کنترل کنید.

اکنون، ما می دانیم که گلکسی واچ 6 کلاسیک برای خرید در دسترس نیست زیرا در 26 جولای به طور رسمی عرضه می شود. با این حال، تصویر برخی از جزئیات را نشان می دهد. نمایشگر این مدل بزرگتر از چیزی است که در نسل های قبلی ساعت ها دیده بودیم. به نظر می رسد یک قاب 44 میلی متری باشد و همچنین قاب آن را می بینید که بسیار نازک تر از ساعت های نسل قبلی است. اگرچه تشخیص آن سخت است، اما به نظر می رسد که قاب می تواند بچرخد، و این با شایعات قبلی که شنیده ایم مطابقت دارد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک، همراه با نسخه دیگر، قرار است در 26 جولای به طور رسمی عرضه شود. این بدان معناست که ما اطلاعات جدیدی در مورد جدیدترین پوشیدنی سامسونگ و سایر دستگاه‌هایی که قرار است عرضه شوند، به دست خواهیم آورد. چه کسی می‌داند، حتی ممکن است با شگفتی‌هایی مواجه شویم، و ما واقعاً امیدواریم که چنین باشد، زیرا دیدن سورپرایزهای غول فناوری کره‌جنوبی لذت‌بخش خواهد بود.

در اخباری دیگر پیش از رویداد موردانتظار Galaxy Unpacked، تصاویر زنده از Galaxy Z Fold 5 به صورت آنلاین منتشر شده است. تصاویر فاش شده که توسط افشاگر صنعت Ahmed Qwaider به اشتراک گذاشته شده ، نگاهی اجمالی به لولای بازطراحی شده و چیدمان دوربین عقب گوشی ارائه می کند.

یکی از بهبودهای قابل توجهی که از تصاویر فاش شده آشکار می شود، عدم وجود شکاف قابل توجه بین دو نیمه تاشو Galaxy Z Fold 5 است. این نشان دهنده پیشرفت بزرگ در مقایسه با نسل های قبلی سری Galaxy Z Fold است. به نظر می رسد سامسونگ از لولای جدید به شکل قطره آب استفاده کرده، مشابه آنچه در سایر گوشی های تاشو دیده می شود، که شکاف را از بین می برد و چین و چروک روی صفحه نمایش داخلی را به حداقل می رساند.

تصاویر فاش شده همچنین سیستم دوربین عقب گلکسی زد فولد 5 را نشان می دهد. مطابق با مدل قبلی، گلکسی زد فولد 4، این گوشی دارای سه دوربین در عقب است. با این حال، سامسونگ تغییری در موقعیت فلاش LED ایجاد کرده که اکنون در سمت راست سنسورهای دوربین قرار دارد. بهبودیهایی هم برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر وجود دارد.

علاوه بر سیستم دوربین، تصاویر چندین ویژگی کلیدی گلکسی زد فولد 5 را نشان می‌دهند. در بخش پایینی گوشی یک بلندگو، یک پورت USB نوع C و یک میکروفون نمایش داده می‌شود. بخش بالایی دارای سه میکروفون و یک بلندگوی دیگر است که نشان‌دهنده سیستم بلندگوی استریو بوده که در مجموع توسط چهار میکروفون تقویت شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید