سامسونگ در اواخر این ماه از نسل بعدی گوشی های تاشو خود رونمایی خواهد کرد، اما اکنون، قبل از اعلام رسمی، اولین تصاویر زنده از گلکسی زد فولد 5 را می بینیم که لولای جدید و همچنین دوربین اصلی آن را به نمایش می گذارد. برپایی.

این تصاویر توسط یکی از منابع دنیای تکنولوژی ارائه شده است توییتر نوشته شده با توجه به این تصاویر، سامسونگ با استفاده از لولای جدید، شکاف نمایشگر داخلی هنگام بسته شدن دستگاه را از بین برده است. همچنین در این تصاویر می توان محل قرارگیری اسپیکر، پورت USB Type-C و میکروفون در پایین دستگاه و سه میکروفون به همراه یک اسپیکر در بالا را مشاهده کرد. بنابراین، گوشی تاشو آینده سامسونگ دارای یک بلندگوی استریو و در مجموع 4 میکروفون است.

تصاویر زنده از Galaxy Z Fold 5

مدت هاست که شاهد شایعاتی در مورد لولای قطره آب برای نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ هستیم. این لولا ظاهری شبیه به لولای استفاده شده در نسل جدید گوشی های تاشو هوآوی، اوپو، ویوو و شیائومی دارد و در صورت بسته بودن فاصله بین نمایشگر داخلی دستگاه را از بین می برد. علاوه بر این، تا شدن نمایشگر داخلی نیز کاهش یافته است.

در یکی از این عکس ها با پنل پشتی گلکسی زد فولد 5 روبرو هستیم که قرارگیری عمودی دوربین را نشان می دهد. اگرچه تنظیمات دوربین مشابه گلکسی زد فولد 4 است و سامسونگ همچنان از سه دوربین استفاده می کند، مکان فلش تغییر کرده است.

انتظار می رود گلکسی زد فولد 5 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز شود.

شایعه شده است که گوشی تاشوی آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، صفحه نمایش 7.6 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، تراشه گلکسی اسنپدراگون 8 نسل 2، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت رم و 512 گیگابایت 256 خواهد بود. حافظه داخلی مجهز شده است

از دیگر مشخصات احتمالی Galaxy Z Fold 5 می توان به Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، پشتیبانی از استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر آب و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی اشاره کرد. در گذشته تصویر زنده Galaxy Z Flip 5 نیز فاش شده بود.