مینگ‌چی کو با انتشار پستی در مدیوم گفت که اپل واچ در سال ۲۰۲۴ به نمایشگر microLED یا حسگر نظارت بر قندخون مجهز نخواهد شد. او اعتقاد دارد ویژگی‌های جدید حداقل دو سال دیگر به ساعت هوشمند اپل اضافه می‌شوند.

هنوز نمی‌دانیم آیا پیش‌بینی مینگ‌چی کو عرضه‌ی ساعت هوشمند اپل واچ ایکس را در سال آینده رد می‌کند یا خیر. مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کرده است که غول فناوری اهل کوپرتینو به‌مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی اپل واچ در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ از Apple Watch X کاملاً بازطراحی‌شده پرده‌برداری خواهد کرد. برای یادآوری، اولین نسل اپل واچ در سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی و در آوریل ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار شد.

اطلاعاتی که مینگ‌چی کو به‌اشتراک گذاشته است، کاملاً مبهم هستند؛ به‌همین‌دلیل، درحال‌حاضر احتمالات و سؤالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد. به‌عوان مثال، شاید کو به مدلی اشاره می‌کند که جایگزین اپل واچ سری ۹ خواهد شد و اپل واچ ایکس محصولی پرچم‌دار خواهد بود که با تغییرات و امکانات نوآورانه از راه خواهد رسید. این محصول شبیه آیفون X است و به‌همراه سری آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ عرضه شد.

گورمن اعلام کرد که اپل واج ایکس به قابی نازک‌تر و احتمالاً سیستم اتصال باند مغناطیسی مجهز خواهد شد. اگر معرفی این محصول برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده باشد، احتمالاً از نمایشگر microLED نیز بهره خواهد برد.

مینگ‌چی کو خاطرنشان کرد که فروش اپل واچ در سال ۲۰۲۳ به ۳۶ تا ۳۸ میلیون دستگاه کاهش خواهد یافت که درمقایسه‌با سال قبل ۱۵ درصد کمتر است. او می‌گوید که ادغام اپل واچ با هدست ویژن پرو می‌تواند تجربه‌ی مدیریت سلامت بی‌نظیر و خلاقانه‌ای ارائه دهد و فروش این محصولات را افزایش دهد.