گوگل سال گذشته تبلت 11 اینچی پیکسل خود را معرفی کرد. اکنون این شرکت قیمت همان تبلت را 100 دلار کاهش داده و آن را بدون پایه بلندگوی مغناطیسی مجدداً عرضه کرده است. علاوه بر این، در این نسخه، کاربران به دستیار هوش مصنوعی سامسونگ بیکسبی دسترسی دارند و گوگل نیز اعلام کرده است که قابلیت Search Circle را اواخر اردیبهشت ماه به این تبلت اضافه خواهد کرد.

بر اساس گزارش Verge، نسخه جدید تغییرات زیادی نسبت به مدل سال گذشته ندارد. نسخه جدید همچنان به پردازنده Tensor G2، حسگر اثرانگشت، 8 گیگابایت رم و وای فای 6 مجهز شده است. همچنین این تبلت بدون پایه بلندگوی مغناطیسی عرضه می شود.

راه اندازی مجدد تبلت گوگل پیکسل بدون پایه بلندگو

البته اگر نسخه جدید تبلت را بدون پایه بلندگو خریداری کنید، بعداً می توانید پایه را به صورت جداگانه با قیمت 129 دلار در رنگ های مختلف خریداری کنید تا با تبلت خود مطابقت داشته باشد.

نسخه جدید این تبلت در تاریخ 14 می (25 اردیبهشت) در دسترس خواهد بود. اپل همچنین اخیراً از iPad Pro و Air 2024 خود رونمایی کرد که تاریخ انتشار آنها 15 می (26 می) است. تبلت پیکسل بیشتر با مدل پایه iPad Air قابل مقایسه است که اکنون از 349 دلار شروع می شود. همچنین کنفرانس Google I/O تا چند روز دیگر برگزار می شود و ممکن است شاهد بهبودهای نرم افزاری بیشتری برای تبلت پیکسل باشیم.

گوگل در این تبلت قابلیت Circle to Search را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با تعیین موضوعی در عکس، موضوعی را در گوگل جستجو کنند.