یک تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال می گوید در حال حاضر دیدن یک بازار نزولی در پلتفرم قراردادهای هوشمند اتریوم (ETH) سخت است. به گزارش دیلی هادل، تعداد فالوورهای حساب توییتر این معامله گر که با نام مستعار Inmortal شناخته می شود به 194900 نفر رسید و با انتشار پستی گزارش داد که اتریوم با قیمت 2000 دلار اکنون مانند بیت کوین با قیمت 6000 دلار در سال 2019 است.

اینمورتال خاطرنشان کرد که قیمت اتریوم در تابستان 2022 به اوج کاهش قیمت این ارز دیجیتال رسیده است. هر واحد دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان بر اساس ارزش بازار در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1915 دلار معامله می شود. این تحلیلگر همچنین چشم انداز مثبتی برای کل بازار ارزهای دیجیتال در سال آینده دارد.

اینمورتال در بخشی از توضیحات خود گفت: استراتژی من ساده است. فکر می کنم سال آینده قیمت ها بیشتر از الان باشد و بنابراین خرید می کنم و زیاد به قیمت ها توجه نمی کنم. تنها زمان کوتاهی طول می کشد تا قیمت هر واحد بیت کوین به سطح 35000 دلار برسد.

هر واحد بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 30500 دلار معامله می شود. ارزش بازار پادشاه ارزهای دیجیتال نیز در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش یافته است.

Inmortal همچنین نظر خود را در مورد چگونگی تشخیص صحیح احساسات جمعیت به اشتراک گذاشت. او می‌گوید: «افزایش قیمت و انتشار پست‌های نزولی با تعامل بالا مساوی است با ناباوری. در این شرایط مردم به دنبال کاهش قیمت هستند و همچنان در حاشیه هستند. از طرفی افزایش قیمت و ارسال پست های با تعامل بالا نشان دهنده طمع است.