شخصی با نام کاربری Proloy Karmaka تصاویری از یک نسخه مفهومی از سیستم عامل Windows Phone را منتشر کرد که ممکن است در سال 2024 در X وجود داشته باشد.

Windows Phone، سیستم عامل موبایل مایکروسافت، می تواند رقیبی سرسخت برای اندروید و iOS باشد و ویژگی های هوش مصنوعی Copilot Plus را در برابر هوش اپل و گوگل به نمایش بگذارد. اما اکنون فقط باید تصور کنیم که ویندوز فون در سال 2024 چگونه خواهد بود.

Proloy یک طراحی واقع گرایانه ویندوزفون ایجاد کرد. به عنوان مثال، او می داند که مایکروسافت قبلاً باید برنامه CoPilot خود را به ویندوزفون اضافه می کرد. همچنین دارای یک برنامه دستیار هوش مصنوعی برای باز کردن آسان قفل تلفن همراه با ویجت های صفحه قفل است.

ویجت های صفحه قفل و تنظیمات سریع

این طراح هندی با ذوق تب تنظیمات سریع ویندوزفون را خلاقانه ارائه کرده است. ویندوز فون تمام آیکون ها را در کاشی ها نشان می داد و این ویژگی در نسخه مفهومی 2024 نیز قابل مشاهده است، یکی دیگر از ویژگی های نسخه مورد نظر، به روز رسانی فایل منیجر است که خود طراح آن را “تفاوت محسوس” می نامد (عکس سربرگ). مقاله به این قسمت پیوند داده شده است) .

ویندوز فون برای اولین بار در سال 2010 معرفی شد. سیستم عامل ردموندی از نظر طراحی کاشی آیکون ها و پاسخگویی برنامه های در حال اجرا در آن زمان نسبت به گوشی های آیفون و اندروید برتری داشت اما در نهایت به دلیل اشتباهات استراتژیک مایکروسافت موفق به انجام این کار نشد. جایگاهی در بین کاربران به دست آورد و شکست خورد.