در سال 2023، بازار عینک واقعیت افزوده (AR) با هجوم عظیمی از برندهای مختلف مواجه شد. اما در این بین عینک های VITURE One XR به محصولاتی هیجان انگیز با طراحی زیبا و درجه یک، لنزهای الکتروکرومیک، کیفیت تصویر و صدای عالی و … تبدیل شده اند.

VITURE اکنون عینک واقعیت افزوده VITURE Pro را معرفی کرده است که نسبت به نسل های قبلی پیشرفت های قابل توجهی ارائه می دهد.

یکی از مهم ترین تغییرات در عینک واقعیت افزوده VITURE Pro افزایش اندازه نمایشگر مجازی است که اکنون به 135 اینچ رسیده است در حالی که این عدد برای مدل های قبلی 120 اینچ بود. این تفاوت ممکن است روی کاغذ کوچک به نظر برسد، اما زمانی که می خواهید فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید، تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

یکی دیگر از ویژگی های VITURE Pro نرخ رفرش 120 هرتز است که مخصوصا برای گیمرها مفید است. به گفته وب سایت VITURE، این عینک واقعیت افزوده با روشنایی خیره کننده 4000 نیت 120 درصد روشن تر از مدل های قبلی است.

عینک واقعیت افزوده VITURE Pro وضوح بسیار بالایی دارد. این محصول می تواند 99.9 درصد نور محیط را مسدود کند که واقعاً چشمگیر به نظر می رسد. عینک مذکور با قیمت 460 دلار در سایت رسمی VITURE به فروش می رسد.