سومین قابلیت جدید کروم که ماه آینده‌ی میلادی دردسترس قرار می‌گیرد، Help Me Write نام دارد. این قابلیت در به‌روزرسانی جدید به تمامی سایت‌های موجود در وب اضافه می‌شود. بدین‌ترتیب، با راست‌کلیک روی فیلد‌های متن و انتخاب Help Me Write در زمانی کوتاه می‌توانید به پیش‌نویس متن مدنظر خود دسترسی پیدا کنید. گوگل می‌گوید که Help Me Write برای نوشتن بررسی یا ایمیل کاربردی خواهد بود.

کروم هم‌اکنون محبوب‌ترین مرورگر دسکتاپ در دنیا است و همه‌گیربودن آن باعث می‌شود هرگونه تغییر کاملاً به‌چشم بیاید. کروم شاید یکی از بهترین سرویس‌ها برای خودنمایی مدل زبانی بزرگ Gemini و چت‌بات بارد باشد.

مقاله‌های مرتبط

موتور جست‌و‌جوی گوگل عملاً مثل لایه‌ای روی اینترنت عمل می‌کند و در سراسر دنیا کاربران پرشماری دارد. مشخصاً گوگل در تلاش است تا هوش مصنوعی‌ خود را به‌طور مشابهی همه‌گیر کند تا بتوانید افزون‌بر پیدا‌کردن جواب سؤالات، با وب به شیوه‌های جدیدی تعامل برقرار کنید.

اضافه‌شدن هوش مصنوعی به کروم اتفاقی هیجان‌انگیز است؛ اما گوگل بسیار دیرتر از انتظار وارد این حوزه شده است. مایکروسافت در یک سال اخیر مشغول اضافه‌کردن قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به مرورگر اج بوده است و مرورگرهای آرک و اپرا نیز ویژگی‌های جذابی دریافت کرده‌اند.