ساخت گوشی پرچمدار و میان‌رده کار چندان دشواری نیست و با گردآوری بهترین‌های بازار درقالب یک محصول، مدلی پرچمدار خواهید داشت؛ همچنین با تعویض برخی از قطعات مانند نمایشگر و دوربین و استفاده از نمونه‌های ارزان‌قیمت‌تر، مدلی میان‌رده و بعضاً قاتل پرچمدار خواهید داشت.

در سوی دیگر میدان، طراحی و تولید گوشی هوشمندِ اقتصادی کارآمد، باوجود موانعی چون قیمت و کیفیت و قدرت قطعات، پروژه‌ی دشواری است و به‌همین دلایل نیز به‌ندرت پیش می‌آید که دستگاه خوشایندی را در این رده ببینیم؛ اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با معرفی گلکسی A24، قواعد بازی را عوض کند.

گلکسی A24 سامسونگ با به‌روزرسانی نمایشگر و تراشه، گزینه‌ای به‌مراتب بهتر از مدل سال گذشته به‌شمار می‌رود؛ اما آیا باوجود قیمت ۷ میلیون تومانی برای مدل ۴/۱۲۸ گیگابایت و نزدیک به ۹ میلیون تومانی برای ۶/۱۲۸ گیگابایتی، می‌تواند با مدل‌هایی چون ردمی نوت ۱۲ 4G شیائومی رقابت کند؟

بررسی ویدیویی گلکسی A24

تماشا در یوتیوب

طراحی و کیفیت ساخت گلکسی A24

ظاهر آشنای گلکسی A24 سامسونگ شباهت بی‌چون‌و‌چرایی با پرچمدارهای سری گلکسی S23 و دو میان‌رده گلکسی A54 و A34 دارد. لبه‌های خمیده جای خود را به فریمی تخت داده‌اند و دیگر از پنل پشتی صیقلی با انحناهای نرمِ اطراف دوربین خبری نیست؛ درعوض دوربین‌ها به‌صورت جزیره‌ای و کاملا منفک از یکدیگر قرار دارند و فلش تکی LED نیز در حدفاصل سمت راستِ دوربین اصلی و اولتراواید قرار گرفته است.