هنگامی که در اینستاگرام با خطای feedback_required، در فید، اینستاگرام مواجه شدید. شما نمی توانید آخرین فید را بررسی کنید، پست ها را لایک کنید، روی آنها نظر بدهید یا حتی به پیام های دایرکت پاسخ دهید. اینستاگرام به طور موقت اکانت شما را از انجام هر کاری مسدود می کند.

مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، اینستاگرام نیز اقداماتی برای جلوگیری از سوء استفاده از پلتفرم دارد. هنگامی که برنامه اقدامات شما را به عنوان یک ربات تشخیص می دهد، ممکن است یک خطای ” feedback_required ” ایجاد کند.

feedback_required  در اینستاگرام به چه معناست

خطای « feedback_required » چیزی نیست که هر هفته یا هر ماه با آن مواجه شوید. هنگامی که به طور تصادفی سیستم ایمنی ضد ربات اینستاگرام را راه‌اندازی می‌کنید، برنامه چنین پیامی را نشان می‌دهد تا از انجام هرگونه اقدامی در پلتفرم جلوگیری کند.

وقتی پست‌هایی با هشتگ‌های بسیار زیاد آپلود می‌کنید یا چندین کار را به سرعت انجام می‌دهید، برنامه ممکن است خطاهایی مانند « feedback_required » را ایجاد کند. Sorry, we couldn’t complete your request » و « Server error feedback required ». این مشکل همچنین زمانی ظاهر می شود که ده ها پست را دوست داشته باشید، نظرات خود را به اشتراک بگذارید و در چند دقیقه چندین پیام ارسال کنید.

 رفع خطای feedback_required چقدر طول می کشد

خطای ” feedback_required ” موقتی می ماند. شما چاره ای ندارید جز اینکه منتظر بمانید تا اینستاگرام تحریم را لغو کند. این یک ممنوعیت دائمی از پلتفرم نیست. اینستاگام در نهایت به شما اجازه ورود می دهد.

این خطا معمولاً از چند دقیقه تا چند ساعت طول می کشد. در برخی موارد، بسته به اقدامات شما که در وهله اول باعث ایجاد خطا شده است، حتی ممکن است 24 ساعت طول بکشد. اگر می خواهید به اینستاگرام خود بازگردید، ترفندهای زیر را امتحان کنید.

 اتصال شبکه را تغییر دهید

وقتی در اینستاگرام با پیام «بازخورد_نیازمند» مواجه می‌شوید، این شرکت آدرس IP حساب شما را مسدود می‌کند. می‌توانید از داده تلفن همراه به جای Wi-Fi استفاده کنید و سعی کنید به حساب دسترسی پیدا کنید.

همچنین می توانید آدرس IP خود را با استفاده از VPN در آیفون یا تلفن اندروید خود تغییر دهید.

 

کش اینستاگرام را پاک کنید

اینستاگرام حافظه پنهان را در پس زمینه جمع آوری می کند تا عملکرد کلی برنامه را بهبود بخشد. می توانید کش جمع آوری شده را پاک کنید و سعی کنید حساب خود را بازگردانید.

آیفون

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و به قسمت General بروید.

مرحله 2: iPhone Storage را انتخاب کنید.

مرحله 3: اینستاگرام را از منوی زیر باز کنید. روی Offload app ضربه بزنید.

اندروید

مرحله 1: نماد برنامه اینستاگرام را طولانی فشار دهید و منوی اطلاعات برنامه را باز کنید.

مرحله ۲:  Storage & Cache را انتخاب کنید و روی پاک کردن کش ضربه بزنید.

وضعیت اینستاگرام را بررسی کنید

اگر سرورهای اینستاگرام از کار بیفتند، ممکن است با عبور از خطای « feedback_required » با مشکل مواجه شوید. برای تایید مشکل می توانید به Downdetector بروید و اینستاگرام را جستجو کنید. شما متوجه نمودارهای قطعی بالا و شکایاتی خواهید شد که همین موضوع را تایید می کنند. پس از رفع قطعی سرور توسط اینستاگرام، می توانید بدون هیچ مشکلی اکانت خود را برگردانید.

اینستاگرام را به روز کنید

یک برنامه قدیمی اینستاگرام می تواند مقصر اصلی در اینجا باشد. این شرکت به طور مرتب به روز رسانی هایی را برای اضافه کردن ویژگی های جدید و رفع اشکالات منتشر می کند. باید به پلی استور یا اپ استور بروید و آخرین آپدیت اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید.

اینستاگرام را مجددا نصب کنید

آیا هنوز در اینستاگرام با خطای « feedback_required » مواجه هستید؟ وقت آن است که اینستاگرام را دوباره نصب کنید و دوباره امتحان کنید.

آیفون

مرحله 1: روی نماد برنامه اینستاگرام به مدت طولانی فشار دهید و Remove app را انتخاب کنید.

مرحله ۲: روی Delete app ضربه بزنید.

اندروید

مرحله 1: به منوی اطلاعات برنامه اینستاگرام بروید (مراحل بالا را بررسی کنید).

مرحله 2: روی Uninstall ضربه بزنید.

اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید، با جزئیات حساب خود وارد شوید و خطای « feedback_required » شما را آزار نخواهد داد.

نکاتی برای جلوگیری از خطای feedback_required

پس از خلاص شدن از شر خطای  feedback_required در اینستاگرام، از ترفندهای زیر استفاده کنید تا دیگر با آن مواجه نشوید.

برای تنظیم حساب اینستاگرام خود باید استفاده از ربات ها یا ابزارهای اتوماسیون را متوقف کنید. ممکن است باعث ایجاد چنین خطاهایی شود و منجر به ممنوعیت موقت پلت فرم شود.

باید سرعت فعالیت های اینستاگرام را کاهش دهید. اطمینان حاصل کنید که استراحت های کوچکی را روی سکو انجام دهید. همچنین باید از تکرار محتوا جلوگیری کنید.

شما حساب اینستاگرام خود را در یک شبکه فعال VPN مرور نخواهید کرد.

سخن پایانی

اینستاگرام نقش مهمی در زندگی میلیون ها نفر ایفا می کند. برنامه ای که خطاهایی مانند ” feedback_required ” را نمایش می دهد می تواند به سرعت حال شما را خراب کند. از آنجایی که هیچ جایگزین واقعی برای اینستاگرام وجود ندارد، از ترفندهای بالا برای بازگرداندن حساب خود استفاده کنید.

 

 

به این پست امتیاز بدید