استوری اینستاگرام به روشی محبوب برای کسب و کارها و افراد برای ارتباط با فالوورهای خود تبدیل شده است. استوری ها روشی سرگرم کننده و جذاب برای اشتراک گذاری محتوا ارائه می کنند و با افزودن یک لینک، می توانید افراد بیشتری را به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید و فروش خود را افزایش دهید. راه دیگر زیرنویس های حرفه ای است که می تواند به شما کمک کند بیشتر دیده شوید.

زمانی که لینک های استوری برای اولین بار منتشر شدند، به صورت تند به بالا و فقط برای حساب های اینستاگرام با بیش از 10000 فالوور در دسترس بودند. ویژگی Swipe up دیگر وجود ندارد و با یک برچسب اشتراک لینک جایگزین شده است که در دسترس همه کاربران است.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کنید و تعامل با فالوورهای خود را افزایش دهید.

استیکر لینک اشتراک گذاری استوری اینستاگرام چیست؟

مشابه انواع دیگر استیکرهای اینستاگرام مانند مکان، نظرسنجی و سوالات، استیکرهای لینک استوری اینستاگرام نیز راه دیگری برای شخصی‌سازی پست‌های استوری شما هستند.

همانطور که گفتیم، برخلاف ویژگی Story Swipe-up که اکنون غیرفعال شده است و فقط برای حساب هایی با بیش از 10000 فالوور در دسترس بود، Link Sticker در Story برای همه در دسترس است و می توان از آن برای به اشتراک گذاشتن لینک محصولات، ویدیوها در YouTube استفاده کرد. ، و غیره. .. قابل استفاده است.

چگونه به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کنیم؟

فرآیند افزودن لینک به استوری اینستاگرام بسیار ساده است. برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام خود، ابتدا باید یک استوری جدید ایجاد کنید. برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی نماد پلاس در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  • می توانید یک عکس یا فیلم جدید بگیرید یا یک عکس موجود را از رول دوربین خود انتخاب کنید.