گوگل به تازگی آپدیت امنیتی ژوئیه 2023 را برای ساعت پیکسل خود منتشر کرده است. اگرچه انتشار در مقایسه با به‌روزرسانی‌های قبلی کمی تأخیر داشت، اما کاربران Pixel Watch اکنون می‌توانند از آخرین به‌روزرسانی امنیتی برای تجربه ای امن‌تر و مطمئن‌تر لذت ببرند.

این آخرین به‌روزرسانی برای Pixel Watch با شماره ساخت RWDC.230705.001 است که در روز چهارشنبه منتشر شد و دستگاه را به سطح امنیتی 5 ژوئیه 2023 رساند.

به‌روزرسانی ژوئیه 2023 که عمدتاً بر روی بهبودهای امنیتی متمرکز شده است، جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی را شامل می‌شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران Pixel Watch تجربه ای امن و مطمئن دارند. این نسخه به دنبال کاهش قابل توجه ویژگی نسبت به ماه گذشته است که افزوده‌های قابل توجهی مانند نظارت بر SpO2، سنسور ضربان قلب بالا و پایین و ویژگی توقف خودکار دویدن/پیاده‌روی/دوچرخه‌سواری را معرفی کرد. علاوه بر این، Google Assistant for Wear OS پشتیبانی زبان گسترده‌ای را دریافت کرد که اکنون شامل ایتالیایی، پرتغالی، سوئدی، لهستانی و اسپانیایی می‌شود.

اگر آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار Pixel Watch به‌طور خودکار دانلود نشود، کاربران می‌توانند به صورت دستی فرآیند دانلود را شروع کنند. کاربران می‌توانند با ضربه زدن مکرر روی صفحه «ساعت شما به‌روز است» در منوی تنظیمات در زیر سیستم > به‌روزرسانی‌های سیستم، شروع به‌روزرسانی را مجبور کنند.

به طور کلی، آخرین به‌روزرسانی برای Pixel Watch بر بهبود امنیت و ثبات تمرکز دارد و اطمینان می‌دهد که کاربران می‌توانند همچنان به دستگاه‌های خود برای تجربه‌ای بی‌نظیر و ایمن تکیه کنند. به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 به گوشی‌های Google Pixel، Pixel Tablet و Pixel Fold نیز رسیده است.

در اخبار دیگر، پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو ممکن است عملکردی مشابه پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ داشته باشند و هر دو پرچمدار از نمایشگر خارجی پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که وقتی یک مانیتور از طریق درگاه USB-C به تلفن پیکسل آینده متصل می شود، گفته می شود که کاربران فضای کاری «بزرگتر» اندروید برای بازی دریافت می کنند.

پورت USB-C برای تشخیص نمایشگرهای خارجی به پشتیبانی Thunderbolt نیاز ندارد، زیرا کانکتور می تواند حالت جایگزین DisplayPort را نیز تشخیص دهد. از آنجایی که Pixel 8 و Pixel 8 Pro به اندازه کافی ضخیم نیستند که از آن درگاه های HDMI بزرگ پشتیبانی کنند، جایگزین USB DisplayPort بهترین گزینه بعدی است.

به گفته یک منبع نزدیک به گوگل، کامیلا وویسیچوسکا، که به دلیل ارائه اطلاعات تقریباً دقیق در مورد گوشی‌های هوشمند و عرضه‌های تراشه‌های آتی شهرت دارد، گفت که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو تجربه بهتری از دسکتاپ ارائه می‌کنند.

متأسفانه، برخی جزئیات ارائه نشده است، مانند اینکه آیا گوگل کاربران را مجبور به خرید یک داک استیشن جداگانه برای فعال کردن حالت دسکتاپ با دو پرچمدار خود می کند یا اینکه آیا این حالت به کابل USB-C برای اتصال به تلفن هوشمند و نمایشگر بستگی دارد. . به عنوان دوم، آیا گوگل یک برنامه اختصاصی خواهد داشت که کاربران می توانند با آن این حالت دسکتاپ را فعال کنند، مشابه سامسونگ با DeX، یا پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو یک راه حل یکپارچه plug n play را ارائه می دهند؟

با توجه به اینکه Tensor G3 دارای پردازنده 9 هسته‌ای و پشتیبانی سریع‌تر از UFS 4.0 است، نه تنها باید برنامه‌ها را سریع‌تر باز کند، بلکه باید قدرت پردازش کافی برای مدیریت برنامه‌ها برای بهره‌وری، مانند پردازش کلمه و پخش ویدیو را نیز داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز دهید