از ژوئیه 10 روز می گذرد و سامسونگ به روز رسانی امنیتی این ماه را برای دستگاه های واجد شرایط آغاز کرده است. طبق معمول، آخرین پرچمداران گلکسی اس 23 جزو اولین نسخه هایی بودند که هفته گذشته این به روز رسانی را در ایالات متحده دریافت کردند.

این شرکت اکنون شروع به گسترش دسترسی به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 به مناطق دیگر، از اروپا، کرده است. تعدادی از امنیت و رفع اشکالات را برای سری گلکسی S23 به ارمغان می آورد.

همانطور که توسط Sammobile گزارش شده است، گوشی های Galaxy S23 در اروپا از جولای 2023 دریافت به روز رسانی امنیتی را آغاز کردند. گفته می شود این به روز رسانی نرم افزاری در سراسر قاره کهن با شماره ساخت S91xBXXS3AWF7 در دسترس است. این به روز رسانی امنیتی با حجم 429.68 مگابایت عرضه می شود و ظاهراً بیش از 90 نقص امنیتی نسخه قبلی را برطرف کرده است. در روزهای آینده باید به سایر مناطق نیز برسد.

به نظر نمی رسد این به روز رسانی هیچ ویژگی یا پیشرفت مهمی را به همراه داشته باشد. این نباید غافلگیر کننده باشد، زیرا ماه گذشته سامسونگ یک به روز رسانی دوربین “فوق العاده” را برای سری S23 ارائه کرد که به حالت شب و فوکوس خودکار، از جمله مسائل دیگر اشاره می کرد.

کاربران گلکسی S23 سامسونگ در اروپا باید یک اعلان OTA برای به روز رسانی دریافت کنند. در غیر این صورت، آنها می توانند به تنظیمات و به روز رسانی نرم افزار رفته و روی Download & Install ضربه بزنند تا آپدیت را روی گوشی خود نصب کنند. این شرکت کره ای ممکن است به زودی به کاربران S23 اجازه دهد تا One UI 6 جدید مبتنی بر اندروید 14 را آزمایش کنند. گزارش ها حاکی از آن است که برنامه بتا برای این نرم افزار در کمتر از یک ماه آینده، احتمالاً قبل از رویداد Unpacked که برای 26 جولای برنامه ریزی شده است، آغاز می شود.

در اخبار مرتبط، گلکسی زد فلیپ 5 در رویداد سامسونگ اواخر این ماه معرفی خواهد شد. گفته می شود که این گوشی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت بزرگی داشته است، با نمایشگر بزرگتر و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2.

همچنین شایعه شده بود که شرکت کره ای لولای قبلی را با یک لولای جدید به سبک ناچ جایگزین می کند که قرار بود این شکاف را به حداقل برساند. با این حال، ماکت‌هایی که اخیراً از Galaxy Z Flip 5 به بیرون درز کرده است، نشان می‌دهد که بریدگی لولا همچنان باقی خواهد ماند.

یک پست اخیر Slashleaks حاوی تصاویر و یک ویدیوی کوتاه است که مدلی از Galaxy Z Flip 5 را نشان می‌دهد. در تصاویر، می‌توانید یک صفحه نمایش بزرگتر با پوشه‌های آیکون‌شکل در بیرون را ببینید که با دو ماژول دوربین همراه است. بقیه طراحی شبیه به مدل سال گذشته است، از حسگر اثر انگشت گرفته تا لولا.

آخرین فاش شده نشان می دهد که بریدگی روی گلکسی زد فلیپ 5 تا شده هنوز قابل مشاهده است. شایعه شده بود که سامسونگ از طراحی جدید لولا به سبک ناچ استفاده می کند. این طراحی لولا فضای بیشتری را برای تا شدن نمایشگر باقی می گذاشت که به کاهش شکاف کمک کرد. با این حال، ماکت‌ها نشان می‌دهند که حتی با طراحی لولای جدید، شکاف همچنان قابل مشاهده است. این برای برخی از طرفدارانی که امیدوار به تا زدن بدون درز بودند ناامید کننده است.

برای جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز دهید