ارزان ترین مدل گوشی Notting با نام Notting Phone 2a در اواسط مارس 1402 معرفی شد و اکنون آپدیت جدید Nothing OS 2.5.5 برای این محصول منتشر شده است. این به‌روزرسانی تقریباً 91 مگابایتی، علاوه بر اعمال وصله امنیتی آوریل 2024، بر بهبود عملکرد دوربین و رفع برخی باگ‌های نرم‌افزاری تمرکز دارد.

به روز رسانی Nothing OS 2.5.5 علاوه بر بهبود اشباع رنگ تصاویر، دقت افکت بوکه را در حالت پرتره افزایش می دهد. از دیگر تغییرات این آپدیت می توان به افزایش سرعت لود دوربین اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات موجود در انجمن پشتیبانی Notting، به‌روزرسانی Nothing OS 2.5.5 وصله امنیتی آوریل 2024 را اعمال می‌کند و مواردی مانند بهبود عملکرد دستیار صوتی Google، صاف کردن انیمیشن پاپ‌آپ، افزایش سرعت کلی و عملکرد روان گوشی و در نهایت به ارمغان می‌آورد. تجربه کلی بازی را بهبود بخشد.

با انتشار Nothig OS 2.5.5، Nothig مشکلات ناسازگاری با برخی لانچرهای مختلف و مشکلات پایداری هنگام اتصال به Wi-Fi و بلوتوث را برطرف کرد. این به‌روزرسانی مشکل فیلتر نور آبی ناکارآمد در صفحه قفل را برطرف می‌کند و ثبات کلی سیستم را بهبود می‌بخشد.

گفته می شود که ناتینینگ روی نسخه بهبودیافته Notting Phone 2a با کد PacManPro و شماره مدل A142P کار می کند. جزئیات تغییرات این دستگاه هنوز در دسترس نیست. اما احتمالاً با نام Notting Fone 2a Plus یا Pro عرضه خواهد شد.