روز گذشته، شیائومی تایید کرد که یک رویداد بزرگ رونمایی در 14 آگوست برگزار می شود. ستاره این نمایشگاه شیائومی میکس فولد 3 خواهد بود، اما احتمالاً دستگاه‌های دیگری مانند Redmi K60 Ultra، Redmi Pad SE و Xiaomi Pad 6 Max نیز رونمایی شوند.

این برند اکنون عرضه‌ی پد 6 مکس را تایید کرده و طراحی این تبلت را نشان داد. تیزر جدید به اشتراک گذاشته شده حساب رسمی این برند در Weibo نشان می دهد که شیائومی پد 6 مکس یک تبلت 14 اینچی خواهد بود. احتمالاً به عنوان رقیبی برای گلکسی تب اس 9 اولترا که اخیراً توسط سامسونگ عرضه شده، با صفحه نمایش 14.6 اینچی معرفی خواهد شد. همانطور که گفته شد، پد 6 مکس احتمالاً بسیار ارزان تر از Tab S9 Ultra خواهد بود.

علاوه بر تفاوت در سایز، طراحی تبلت شباهت زیادی به شیائومی پد 6 پرو دارد. انتظار می رود مشخصات مشابهی را به اشتراک بگذارد. ممکن است باتری در این مورد بزرگتر باشد. این تیزر همچنین نشان می دهد که تبلت دارای صفحه کلیدی است که با آن کار می کند و عملکرد آن را مانند یک لپ تاپ می سازد. در حالی که جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های آن هنوز مشخص نیست، ما در حال حاضر یک ایده اولیه از آنچه باید انتظار داشته باشیم، داریم.

گفته می شود که دستگاه آینده دارای صفحه نمایش 14 اینچی LCD با وضوح 2.8K و نرخ نوسازی بالا 144 هرتز است. طبق گواهی، قابلیت شارژ سریع 67 واتی وجود دارد که با توجه به اندازه بزرگتر باتری احتمالی دستگاه، منطقی است.

همانطور که در لیست اخیر Geekbench نشان داده شده، در زیر سطح، پیش بینی می شود که از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 همراه با 12 گیگابایت رم استفاده کند. گزینه های ذخیره‌سازی احتمالا تا 512 گیگابایت افزایش می یابد. از نظر قابلیت های دوربین، می توان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را پیش بینی کرد که با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه است. برای تماس های ویدیویی و سلفی، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی پیش بینی می شود.

تبلت Xiaomi Pad 6 Max بسیار بزرگ و حرفه ای

در اخباری مرتبط رندرهایی از شیائومی فولد 3 به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی دقیق تاشوی آینده غول فناوری مستقر در پکن را آشکار می کند. افشاگری ها از سوی کارشناسان معروف Weibo از چین، 定焦数码 (دیجیتال فوکوس ثابت) منتشر شده است.

این پست تصاویری از پنل عقب Mix Fold 3 را به ما نشان می دهد که مشابه تصویر زنده ای است که اوایل امروز فاش شد. برای کسانی که نمی دانند، شیائومی میکس فولد 3 زبان طراحی مشابهی با شیائومی میکس فولد 2 دارد. با نگاهی به تصاویر، می بینیم که Mix Fold 3 به جای دوربین سه گانه عقب دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود که توسط لایکا توسعه پیدا می کند. پنل عقب از جنس چرم بوده که حسی عالی به گوشی ارائه می‌کند.

کارشناس اطلاعات همچنین فاش کرده است که این تلفن هوشمند دارای لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری خواهد بود که در مقایسه با Mix Fold 2 دارای قابلیت زوم اپتیکال و پرتره 2 برابری است و یک ارتقاء قابل توجه محسوب می شود. سیستم دوربین نیز حالت پرتره 3.2 برابری خواهد داشت.

گزارش‌های قبلی نیز ما را در مورد چند مشخصات Mix Fold 3 مطلع کردند. در بخش سخت افزاری این گوشی یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ 67 واتی وجود دارد. در مورد پردازنده، باید به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود و دارای ظرفیت ذخیره سازی 512 گیگابایت/1 ترابایت حافظه فلش باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید