اینترنت گاهی اوقات مکان امنی نیست و هوش مصنوعی ممکن است آن را حتی کمتر ایمن کند. هوش مصنوعی Bing مایکروسافت از هوش مصنوعی مولد برای ارائه نتایج جستجو استفاده می کند.

این یک ابزار قدرتمند برای ارائه نتایج قانونی به شما است، اما کامل نیست. طبق گزارشی از Malwarebytes (از طریق Techradar)، نتایج هوش مصنوعی Bing شامل یک تبلیغ مخرب بود. این دقیقاً یک فاجعه نیست، اما می تواند منجر به برخی مشکلات در مورد هوش مصنوعی شود.

در حال حاضر، همه نگاه‌ها به شرکت‌های هوش مصنوعی است تا به ما ثابت کنند این فناوری صدمات شدیدی به بار نمی‌آورد. بنابراین، در حالی که این مشکل واقعاً با هوش مصنوعی یکی نیست، قطعاً به این مورد کمکی نمی کند. مواجه شدن با تبلیغات مخرب در اینترنت چیز جدیدی نیست. همه ما عادت داریم در حین جستجو در نتایج جستجو از تبلیغات مبهم طفره برویم. با این حال، از آنجایی که این یکی از طریق هوش مصنوعی ارائه شده، می‌تواند مایکروسافت را وادار کند تا به نتایجی که Bing AI ارائه می‌کند نگاهی دقیق‌تر بیندازد.

نرم افزار مورد نظر در اینجا زمانی ارائه شد که محقق ابزار Advanced IP Scanner را درخواست کرد. این یک نرم افزار قانونی است، اما بینگ به کاربر لینک به advenced-scanner(.)com داد. اگر برای دستیابی به ابزار عجله داشتید، اشتباه تایپی عمدی در URL را از دست خواهید داد. دومین “a” در پیشرفته با “e” جایگزین شد.

هنگامی که محقق به سایت رفت، آنها یک نصب کننده برای “ابزار” دانلود کردند. همانطور که به خوبی می توانید تصور کنید، آنچه آنها دانلود کردند یک ابزار اسکن IP نبود. خوشبختانه به نظر می رسد که کلاهبرداری از بین رفته است. این برای این مثال خوب است، اما در طرح کلان موارد زیاد نیست. این به همه ما نشان می دهد که فناوری هوش مصنوعی هنوز کامل نیستند. اگرچه نتایج هوش مصنوعی هوشمند هستند، اما همیشه ایمن نیستند. به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود حتی اگر هوش مصنوعی درگیر باشد، همچنان از عقل و شهود خود در اینترنت استفاده کنید.

هوش مصنوعی Bing با بدافزار رو به رو شد

در دیگر خبرها مایکروسافت علاوه بر معرفی سرفیس لپ تاپ استودیو 2 از لپ تاپ 2 در 1 سرفیس گو 4 رونمایی به عمل آورده است. این لپ تاپ به طور خاص برای اهداف تجاری طراحی شده و معیارهای Microsoft 365 برای واجد شرایط بودن را دارد. قابل ذکر است که دارای عملکرد یکپارچه NFC بوده که دسترسی ایمن و راحت را از طریق کلیدهای امنیتی NFC سازگار تضمین می کند.

سرفیس گو 4 مایکروسافت دارای صفحه نمایش جمع و جور 10.5 اینچی PixelSense با وضوح 1920 در 1280پیکسل (220 PPI) و نسبت تصویر 3:2 است. این صفحه نمایش حساس به لمس از مالتی تاچ 10 نقطه ای پشتیبانی می کند و نسبت کنتراست بالای 1500:1 را ارائه می دهد که توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود. سرفیس گو 4 با 8 گیگابایت حافظه LPDDR5، انجام کار مالتی تسکینگ را رقم می زند.

سنسورهای مختلفی مانند سنسور نور محیط، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس‌سنج و NFC را برای عملکرد بیشتر در خود جای داده است. از نظر اتصال، یک پورت USB-C 3.1 برای داده، DisplayPort و شارژ، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، یک پورت Surface Connect، یک درگاه پوشش نوع Surface و یک کارت خوان microSDXC ارائه می دهد. با وزن 521 گرم و ابعاد 245 میلی متر در 175 میلی متر در 8.3 میلی متر، قابلیت حمل بدون به خطر انداختن عملکرد را در اولویت قرار می دهد.

گزینه های ذخیره سازی شامل درایوهای UFS با ظرفیت های 64 گیگابایت، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت می شود. Surface Go 4 عمر باتری قابل توجهی را ارائه می دهد و تا 12.5 ساعت استفاده معمولی از دستگاه را در Wi-Fi ارائه می دهد. در بخش تصویربرداری و صدا، دارای دوربین احراز هویت Windows Hello در جلو، دوربین سلفی 5.0 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p و دوربین فوکوس خودکار 8.0 مگاپیکسلی در عقب با همان قابلیت های فیلمبرداری است.

منبع

به این پست امتیاز بدید