شرایط و قوانین تترلند

هنگامی‌که کاربران خرید و فروش تتر را در تترلند انجام می‌دهند، یعنی تمام قوانین و شرایط وضع‌شده در آن را پذیرفته‌اند. در‌حقیقت، تترلند طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می‌رود و پلتفرمی برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر به تومان است.

مراحل ورود به مجموعه تترلند

تترلند یکی از کارگزاری‌های رمزنگاری‌شده ایرانی محسوب می‌شود که نام آن از استیبل‌کوین تتر گرفته شده است. همان‌طورکه در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم، ارزش ارز دیجیتال تتر معادل یک دلار است.

کاربران ایرانی می‌توانند از‌طریق مجموعه تترلند با خیالی آسوده ارز دیجیتال تتر را معامله کنند. در‌ادامه، به مراحل ورود به تترلند اشاره‌ای کوتاه خواهیم کرد:

  • واردکردن شماره تلفن‌همراه
  • دریافت‌کردن کد تأیید و درج آن
  • ورود به وب‌سایت تترلند

بعد از گذراندن مراحل یادشده، می‌توانید وارد حساب کاربری خود در تترلند شوید و بدون محدودیت خرید و فروش تتر را انجام دهید. در‌ادامه، نحوه انجام این کار در تترلند را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش خرید و فروش تتر در صرافی تترلند

مدت کوتاهی پس از ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی تترلند، این صرافی رمزارزی پیامکی مبنی‌بر تأیید شدن یا نشدن احراز هویت متقاضی ارسال می‌کند. بعد از دریافت پیامک تأیید، می‌توانید ۲۴ساعته از خدمات تترلند استفاده کنید.

بنابراین، برای خرید و فروش تتر باید ابتدا وارد پنل کاربری خود در این صرافی شوید و سپس عملیاتتان که شامل خرید تتر و فروش تتر است، ادامه دهید. شایان ذکر است که خرید و فروش تتر در این صرافی بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی در آن وجود ندارد.

پس از واردشدن به پنل کاربری تترلند، خواهید دید که قیمت تتر روی صفحه اصلی نمایش داده شده است. کاربران ابتدا باید با‌توجه‌به نیاز خود گزینه «خرید تتر از ما» یا «فروش تتر به ما» را انتخاب کنند.

هنگام خرید تتر توجه کنید که حداقل میزان رمزارز درخواستی شما باید ۵ تتر باشد.