TCL تلویزیون هوشمند جدید و مقرون به صرفه 43 اینچی سری FFALCON با نام Thunderbird Sparrow 5 SE 2024 را برای بازار چین معرفی کرده است. قیمت تلویزیون مذکور تنها 889 یوان (125 دلار) است.

Thunderbird Sparrow 5SE به یک نمایشگر LCD از نوع VA با وضوح 1920 در 1080 پیکسل و نرخ تجدید 60 هرتز مجهز شده است. تلویزیون TCL جدید از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند و تصاویر را با کنتراست و دقت رنگ بالا نمایش می دهد.

TCL

جدیدترین تلویزیون TCL از پردازنده چهار هسته ای A53 با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه استفاده می کند. این تلویزیون دارای عملکرد استارت سریع است و تنها در دو ثانیه شروع به کار می کند.

تلویزیون TCL جدید دارای یک کنترل از راه دور است که شامل سه دکمه قابل تنظیم و دو کلید میانبر اختصاصی برای دسترسی سریع به خدمات پخش ویدئو است.

Thunderbird Sparrow 5SE از بلندگوهای قدرتمندی استفاده می کند که گفته می شود کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهند. این تلویزیون لبه های فلزی بسیار نازکی دارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن بالاست.

تلویزیون جدید TCL دارای سیستم عامل اندروید 13 است و از وای فای 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. اندروید 13 امکان تعامل همزمان با چند صفحه نمایش و دسترسی به تعداد زیادی برنامه و محتوای آنلاین را فراهم می کند.

Thunderbird Sparrow 5SE دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای نور آبی کم و ضد سوسو زدن است. این تلویزیون از دو پورت HDMI 2.0، یک پورت اترنت، یک پورت USB-A 2.0 و یک پورت ورودی AV استفاده می کند.