هواوی جدیدترین تلویزیون های هوشمند خود را با نام Vision Smart 4 SE عرضه کرده است که ترکیبی متقاعد کننده از ویژگی های مختلف و قیمت مقرون به صرفه است. مدل‌های SE 4 در اندازه‌های 55، 65 و 75 اینچی با قیمت پایه 2499 یوان (تقریباً 352 دلار) در دسترس هستند.

به گفته Gizmochina، همه مدل‌ها دارای وضوح 4K با حاشیه‌های بسیار نازک 1.5 میلی‌متری و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 98 درصدی هستند. این تلویزیون‌ها با فناوری کیفیت تصویر Honghu عرضه می‌شوند که از 10 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و رنگ‌های زنده و دقیق را در 100% طیف رنگی BT.709 تضمین می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه ها دارای فناوری پیشرفته HDR و وضوح فوق العاده شفاف برای بهینه سازی کیفیت تصویر هستند.

سایر مشخصات تلویزیون Huawei Vision Smart 4 SE

این تلویزیون ها مجهز به تراشه خاصی هستند که از رمزگشایی 4K و سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. این سری نسبت به مدل های قبلی از پورت HDMI 2.1 بهره می برد. این پورت عملکرد نمایشگر را با ویژگی هایی مانند ALLM و VRR بهبود می بخشد. دو فناوری ذکر شده نیز باعث افزایش کیفیت بازی ها می شود.

تلویزیون های Vision Smart 4 SE هوآوی دارای دوربین مجهز به هوش مصنوعی (با رزولوشن 1080p) هستند که امکانات جدیدی را در زمینه تماس های ویدیویی و بازی های با واقعیت افزوده ارائه می کند. این دوربین از ردیابی هشت نفر به طور همزمان برای تماس های ویدیویی پشتیبانی می کند و تعاملات خانوادگی و اجتماعی را افزایش می دهد. علاوه بر این، مجهز به دیافراگم f/2.2 و سنسور بزرگ برای تصویر واضح تر، حتی در شرایط کم نور است.

در مورد صدا، مدل 75 اینچی دارای چهار بلندگو (دو بلندگو با برد کامل و دو توییتر) برای ارائه صدای فراگیر بلند و فراگیر است. هر یک از مدل های کوچکتر به دو بلندگوی با برد کامل مجهز شده اند.

تلویزیون های Vision Smart 4 SE با سیستم عامل HarmonyOS 4.2 کار می کنند. طراحی این سیستم عامل بر اساس تعامل آسان با کاربر است.

Huawei Vision Smart 4 SE در سه سایز با قیمت های زیر موجود است:

  • مدل 55 اینچی 2499 یوان (352 دلار) قیمت دارد.
  • مدل 65 اینچی 2999 یوان (422 دلار) قیمت دارد.
  • مدل 75 اینچی 3999 یوان (563 دلار) قیمت دارد.

این مدل ها اکنون در JD.com فروخته می شوند.