هایسنس دو مدل CanvasTV با قطرهای 55 و 65 اینچ ارائه کرد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش مات است که برای نمایش آثار هنری و عکس ها طراحی شده است و در صورت عدم استفاده می تواند با سایر قاب عکس ها و دکوراسیون داخلی ترکیب شود.

هایسنس

CanvasTV بسیار شبیه تلویزیون The Frame سامسونگ است، با این تفاوت که تلویزیون Hisense صدها دلار ارزانتر است.

تلویزیون CanvasTV مانند The Frame به صفحه نمایش LCD مات QLED با وضوح 4K و نرخ تجدید 144 هرتز، سنسور RGB برای تطبیق با نور محیط و صدای فراگیر 2.0.2 کانالی مجهز شده است.

هایسنس

CanvasTV با آثار هنری انتزاعی، مدرن و رنسانس از پیش نصب شده است و اجازه می دهد تا با فشار دادن دکمه Art Mode روی کنترل از راه دور دستگاه، عکس های شخصی به جای آثار هنری نمایش داده شوند.

بهره وری انرژی در CanvasTV جایگاه ویژه ای دارد. در حالت هنر، روشنایی نمایشگر به طور خودکار تنظیم می شود و از سنسور نور برای کاهش چشمگیر مصرف برق استفاده می شود. این تلویزیون دارای یک سنسور حرکت برای تشخیص افراد در اتاق است که به آن اجازه می دهد زمانی که کسی در اطراف نیست خاموش شود.

Hisense یک قاب چوبی با CanvasTV ارائه می دهد. اما می توانید آن را با یک قاب سفید یا گردویی قابل جابجایی جایگزین کنید که به صورت جداگانه موجود است. CanvasTV در اوایل تابستان برای خرید در دسترس خواهد بود.

CanvasTV جدید برای سایزهای 55 و 65 اینچی به ترتیب 999 دلار و 1299 دلار قیمت دارد. برای مقایسه قیمت تلویزیون مدل The Frame سامسونگ با ابعاد مشابه به 1499 و 1999 دلار می رسد.