با وجود این نمایندگی‌ها و همچنین ناوگان حمل‌ونقل سخت‌کوش، تیپاکس توانست در سال 1401، مسافت 11,143,787,884 کیلومتر که 5200 برابر فاصله‌ای است که تلسکوپ جیمز وب از زمین طی کرد تا در مدار خود قرار بگیرد را برای جابه‌جایی مرسولات خود طی کند.

این مسافت برای خدمت‌رسانی به بیش از 9 میلیون مشتری بود! جالب است بدانید این عدد معادل جمعیت کشور سوئد است!

بیش از 7 میلیون گیرنده بسته در سال 1401

یکی از این سرویس‌ها، سرویس اکسپرس بین‌شهری برای ارسال کالا به سراسر کشور است. سرویس درون‌شهری یک‌روزه (روز آتی) برای ارسال بسته داخل یک شهر در مدت 1 روز کاری است که در کنار خدمات تکمیلی مانند جبران خسارت، بسته‌بندی، امکان پرداخت به‌صورت نقدی، پس-کرایه و نقدی-پس‌کرایه، به‌صورت پلاک‌به‌پلاک (خدمات درب منزل) به مشتریان ارائه می‌شود.

خدمت‌رسانی به 7,925,150 گیرنده در سال 1401، که از سرویس اکسپرس بین‌شهری استفاده کرده‌اند، گواه بر اعتماد مشتریان عزیز به تیپاکس است.

سرویس ارسال بار تی‌بار، خدمتی برای سنگین وزن‌ها

خدمت دیگر تیپاکس، سرویس تی‌بار برای ارسال کالاهای بزرگ و حجیم بیشتر از 50 کیلو است که با تحویل پلاک‌به‌پلاک کمک زیادی به فرستندگان و گیرندگان کالاهای حجیم و سنگین کرده است. این سرویس در سال 1401 موفق شد تا 2,867 بسته را در روز جمع‌آوری کند.

ثبت رکورد جمع‌آوری 80,850 بسته در روز توسط سرویس اکسپرس ویژه بین‌شهری (روز آتی)

همچنین، تیپاکس با ارائه سرویس اکسپرس ویژه بین‌شهری (روز آتی)، بدون درنظرگرفتن مسافت، بسته‌های ارزشمند مشتریان را در روز بعد از جمع‌آوری و در مدت 24 ساعت کاری بـه مقصد می‌رساند که این موضوع از آسیب‌دیدن بسته‌ها در طول مسیر طولانی سفر بسته جلوگیری می‌کند. این سرویس در سال 1401 در تهران، قشم، کیش، مشهد، عسلویه، چابهار، زاهدان، بندرعباس، کرمان و بوشهر خدمت‌رسان مشتریان بود و موفق به جمع‌آوری 80,850 بسته شد.

جمع‌آوری 5800 بسته در روز توسط سرویس ارسال بسته درون‌شهری

یکی دیگر از خدمات تیپاکس، سرویس ارسال بسته درون‌شهری است که خدمت انتقال بسته را از مبدا به مقصد، درون یک شهر و به‌صورت پلاک‌به‌پلاک ارائه می‌دهد. در این سرویس بسته‌ها روز بعد از جمع‌آوری در مقصد توزیع می‌شوند. این سرویس در سال 1401 در 570 شهر دارای نمایندگی تیپاکس فعال بـود و موفق به جمع‌آوری 5800 بسته در روز شد.

با مروری کوتاه بر فعالیت سرویس‌های پایه و خدمات تکمیلی تیپاکس 63 ساله در سال 1401، به‌سادگی متوجه خواهیم شد که تنوع خدمات ارسال از لحاظ قیمت و زمان، تنوع در روش ثبت سفارش، همچنین امکان استفاده از سرویس ارسال پلاک‌به‌پلاک و گستردگی نمایندگی‌ها حتی در دورترین نقاط کشور، وجه تمایز این شرکت با سایر رقبای خود و درنهایت دلیل انتخاب این شرکت از سوی مشتریان آن است.

60 میلیون تومان جبران خسارت برای مشتریان تیپاکس

تیپاکس با ارائه خدمات جبران خسارت، بسته‌بندی، لینک پرداخت، پرداخت وجه کالا در مقصد (COD) و لاکر هوشمند بخشی از نگرانی‌های مشتریان در رابطه با ارسال بسته را برطرف کرده است.

جبران خسارت یکی از خدمات تیپاکس در راستای حفظ رضایت‌مندی مشتریان درصورت آسیب‌دیدن یا مفقودی احتمالی بسته‌ها است. مشتریان تیپاکس می‌توانند تا سقف 60 میلیون تومان برای بسته و تا سقف 1 میلیون تومان برای پاکت، از خدمت جبران خسارت بهره‌مند شوند.

سرویس بسته‌بندی تیپاکس

هنگام ارسال بسته‌ها، استفاده از بسته‌بندی مناسب برای ارسال یک کالا اهمیت ویژه‌ای دارد.

بهره‌مندی از بسته‌بندی مناسب، علاوه بر تضمین امنیت کالا و سلامت آن، باعث رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت خدمات پستی می‌شود.

تیپاکس با ارائه کارتن‌ها و پاکت‌های متفاوت در ابعاد مختلف برای بسته‌ها، در راستای حفظ سلامت مرسوله مشتریان کوشیده است. به‌طوری‌که درسال 1401 سرویس بسته‌بندی تیپاکس با افزودن پاکت‌های لمینت و حباب‌دار در سایزهای مختلف، گونی‌های لمینت، نایلون‌های سفید برندد و همچنین طراحی 11 سایز کارتن 3 و 5 لایه، توانست این خدمات را با قیمت‌های کاملا رقابتی به مشتریان خود ارائه دهد و با رشد 242 درصدی در سال 1401 نسبت به سال 1400 فعالیت کند.

گزارش سالیانه 1401 شرکت تیپاکس

تیپاکس همچون چندسال گذشته، اقدام به انتشار گزارش جامع فعالیت‌های سال گذشته خود کرده است. در این گزارش جامع، می‌توانید با تمامی خدمات این شرکت آشنا شده و آماری از فروش و مشتریان تیپاکس را مطالعه کنید.

لذا به تمامی مشتریان و صاحبین کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه به گزارش جامع تیپاکس در سال 1401 با خدمات، آمار فروش و رکوردهای این کوریر سرویس بیشتر آشنا شوند.