توییتر محدودیت جدیدی برای کاربران عادی تعیین کرده است. این شرکت می گوید که برای مبارزه با هرزنامه ها و کاهش آن، تعداد پیام های خصوصی در روز را برای کاربرانی که اشتراک آبی ندارند، محدود کرده است. این تغییر ظاهرا دیروز اعمال شد.

صفحه پشتیبانی توییتر در توئیت جدید اعلام کرد که تغییراتی را در بخش پیام‌های خصوصی (DM) خود در تلاش برای کاهش هرزنامه اعمال کرده است. بر این اساس حساب هایی که چک آبی از نظر تعداد پیام خصوصی قابل ارسال در روز دریافت نکرده اند محدود تبدیل شده اند این شرکت پیشنهاد می‌کند اگر می‌خواهید پیام‌های بیشتری ارسال کنید، یک حساب توییتر آبی خریداری کنید.

محدودیت ارسال پیام خصوصی در توییتر از روز جمعه آغاز شد

در صفحه پشتیبانی توییتر ذکر شده است که محدودیت جدید اکانت های عادی روز 30 جولای برآورده می شود. با این حال، ما هنوز نمی دانیم چه تعداد پیام خصوصی را می توان از هر حساب عادی ارسال کرد.

ایمیل مطبوعاتی توییتر دیگر به صورت خودکار شکلک پو را در پاسخ به درخواست‌های نظر ارسال نمی‌کند. در عوض، یک پیام خودکار برای فرستنده ارسال می شود که به زودی پاسخ دریافت خواهید کرد. البته ظاهرا این شرکت هنوز قصد پاسخگویی به این ایمیل ها را ندارد و به سادگی حالت پاسخ خودکار خود را تغییر داده است.

ایلان ماسک از زمان پیوستن به توییتر، به شدت بر مبارزه با هرزنامه ها تمرکز کرده است. البته برخی معتقدند فروش اشتراک آبی نیز در اجرای این برنامه ها بی تاثیر نبوده است. با این حال، در آوریل 2022، قبل از اینکه توییتر با پیشنهاد او موافقت کند، ماسک گفت که در صورت تصاحب این شبکه اجتماعی، یا ربات‌های هرزنامه را شکست می‌دهد یا مبارزه با آنها را متوقف می‌کند.

این شرکت از حدود یک هفته پیش یک تغییر دیگر همچنین در بخش پیام های خصوصی اعمال می شود تا کاربران فقط بتوانند پیام های مربوط به کسانی را که آنها را دنبال می کنند دریافت کنند. حتی اگر آنها را دنبال نکرده باشید، پیام‌های کاربران آبی به کادر درخواست ارسال می‌شود. این تنظیمات برای همه کاربرانی اعمال می شود که قبلا تنظیمات خود را برای دریافت پیام از همه کاربران تنظیم کرده اند.