همراه اول به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روز مادر، بسته اینترنت و مکالمه ویژه‌ای را تدارک دیده است. در ادامه با روش دریافت و فعالسازی این بسته ترکیبی آشنا می‌شویم.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و «روز مادر»، بسته‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اولی قادر به سفارش و استفاده از آنها هستند.

همانطور که گفته شد براساس تقویم رسمی کشور 13 دی 1402 مصادف است با بیستم جمادی الثانی و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که همراه اول به همین مناسبت با طراحی 2 بسته ترکیبی ویژه 3 روزه شامل «مکالمه» و «اینترنت» این روز را به تمامی مشترکانش تبریک گفته است.

این بسته‌ها البته رایگان نیستند. بسته «2 گیگابایت اینترنت و 200 دقیقه مکالمه» با قیمت 10 هزار تومان و بسته «6 گیگابایت اینترنت و 600 دقیقه مکالمه» با قیمت 25 هزار تومان عرضه می‌شود. تمامی مشترکان همراه اولی دارنده یوسیم و علاقه‌مند به فعالسازی یکی از این بسته‌های ویژه اشاره شده، می‌توانند کد دستوری #671*100* را شماره‌گیری و یکی از این بسته‌ها را انتخاب کنند.

پس از شماره‌گیری این کد دستوری، دو بسته به شما نمایش داده می‌شوند که عدد یکی از آنها را باید درج کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید نیز می‌توانید عدد 9 را ارسال کنید. پس از انتخاب بسته از میان دو گزینه موجود، نوبت به تعیین شماره تلفن می‌رسد. می‌توانید بسته اینترنت و مکالمه روز مادر همراه اول را برای سایرین نیز خریداری کنید و شماره آنها را وارد کنید، در غیر این صورت عدد یک را ارسال کنید.

در پایان بار دیگر از شما درخواست می‌شود تا بسته‌ای که در حال خریداری آن هستید را تأیید کنید. سپس با ارسال عدد یک سرویس موردنظرتان برایتان فعال خواهد شد. در صورتی که مشترک اعتباری باشید و به اندازه مبلغ گفته شده شارژ نداشته باشید، این بسته برایتان فعال نخواهد شد.

گفتنی است از امروز سه شنبه 12 دی تا پایان روز پنجشنبه 14 دی 1402 می‌توانید بسته‌ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید زمان استفاده از این دو بسته ترکیبی ویژه نیز تا پایان روز پنجشنبه 14 دی ماه است. قابلیت خرید چند باره این بسته‌ها در طول بازه زمانی اجرای طرح به شرط اتمام حجم به شکل نقدی و غیرنقدی نیز وجود دارد.

سؤالات متداول کاربران

بسته ترکیبی روز زن همراه اول را چه زمانی می‌توان فعال کرد؟

از 12 دی 1402 تا پنجشنبه 14 دی 1402 فرصت دارید تا این بسته ویژه را خریداری کنید.

آیا محدودیتی برای خرید بسته اینترنت روز مادر همراه اول وجود دارد؟

این بسته‌ها قابلیت خرید چند باره در طول بازه زمانی اجرای طرح را دارند.