انتشار اولین تریلر رسمی از بازی موردانتظار GTA 6 بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌راه انداخته است؛ ازجمله اینکه جهان این بازی چقدر گسترده خواهد بود.

GTA 6 با اینکه دو سال تا انتشار رسمی فاصله دارد، طرفداران از همین‌حالا هیجان زیادی برای تجربه‌ی دنیای این بازی دارند. سم هاوسر، بنیان‌گذار راک‌استار، در بیانیه‌ای مطبوعاتی توضیح داد: «GTA 6 به تلاش‌های ما برای کنارزدن محدودیت‌های ممکن در تجربه‌ی بازی جهان باز بسیار غوطه‌ورانه و داستان‌محور ادامه می‌دهد. از اینکه می‌توانیم این دیدگاه جدید را با بازیکنان در همه‌جا به‌اشتراک بگذاریم، هیجان‌زده هستیم.»

اولین تریلر GTA 6 با ۱۰۸ میلیون بازدید در زمان نگارش این مقاله، رکوردها را شکست. در این تریلر، به وایس سیتی در ایالت لئونیدا می‌رویم و برخی از ویژگی‌های این شهر را می‌بینیم. پس از معرفی قهرمان اصلی داستان، لوسیا، این تریلر نگاهی سریع به سواحل شنی سفید، زمین‌های باتلاقی و زندگی شبانه‌ی پر‌جنب‌و‌جوشی می‌اندازد که از بازی‌های GTA انتظار داریم.

بازیکنان قدیمی احتمالاً قبلاً با خیابان‌های شلوغ و پر‌جنب‌‌و‌‌‌جوش وایس سیتی در بازی GTA Vice City آشنا هستند. با‌این‌حال، بیانیه‌ی مطبوعاتی تأیید می‌کند که بازی جدید بزرگ‌ترین و همه‌جانبه‌ترین تکامل سری Grand Theft Auto خواهد بود.

در‌حال‌حاضر، قرار است GTA 6 سال ۲۰۲۵ منتشر شود و راک‌استار اعلام کرده است که این بازی را می‌توان روی پلی‌ استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس اجرا کرد. هنوز اطلاعات بیشتری از انتشار بازی برای پی‌سی‌ وجود ندارد.