در گوشی داریا باند، تراشه‌ی میان‌رده‌ی Dimensity 7050 را ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌کند و انرژی موردنیاز دستگاه را باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی فراهم می‌سازد. گوشی Bond از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

داریا باند از دوربین سه‌گانه‌ای شامل ماژول ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ماژول ۸ مگاپیکسلی اولتراواید استفاده می‌کند. طبق اعلام داریا به زومیت، دوربین اصلی از حسگر ساخت شرکت OmniVision استفاده می‌کند و در آن از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر نیز خبری نیست؛ داریا می‌گوید دوربین سلفی گوشی نیز از ماژول ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

داریا می‌گوید فرآیند بررسی و ثبت برند خود در بیش‌از ۶۰ کشور دنیا را سپری می‌کند و در حال برنامه‌ریزی برای فروش جهانی ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی میان‌رده‌ی Bond است.

هنوز اطلاعات رسمی در خصوص برچسب قیمتی داریا باند در دسترس نیست؛ اما از گوشه‌وکنار خبر می‌رسد که احتمالا گوشی در محدوده‌ی قیمتی ۱۵ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد؛ چنانچه این برچسب قیمتی حقیقت داشته باشد، گوشی Bond در همان ابتدای ورود به بازار، مقابل محصولات کارآمدتری همچون گلکسی A54 در موضع ضعف خواهد بود.

زومیت به‌زودی بررسی عمیقی از گوشی داریا باند خواهد داشت و عملکرد آن را زیر ذره‌بین قرار خواهد داد.

*عکس‌ها از میلاد احرام‌پوش