Realme دستگاه جدیدی را به سری Realme 11 اضافه کرده است. این برند گوشی هوشمند Realme 11 4G را در ویتنام معرفی کرد. این گوشی به مدل های Realme 11 Pro و Pro+ می‌پیوندد که از قبل در این کشور در دسترس هستند. جدیدترین محصول با ارتقاء تدریجی به عنوان جانشین Realme 10 ارائه می شود.

Realme 11 4G دارای یک صفحه نمایش sAMOLED با سایز 6.4 اینچ و طراحی حفره دار در گوشه نمایشگر است. رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای پوشش شیشه گوریلا گلس 5 برای محافظت در برابر آسیب های تصادفی و خط و خش است. از نظر طراحی، Realme 11 4G یک پنل عقب گرادیانی با ماژول دوربین دایره‌ای را به نمایش می‌گذارد. یک اسکنر اثر انگشت جانبی هم که با کلید پاور یکپارچه شده، به کار گرفته شد.

در بخش دوربین، Realme 11 4G با یک دوربین عقب دوگانه که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی می شود، همراه است. در جلو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد.

در بخش سخت افزاری، یک پردازنده مدیاتک Helio G99 برای Realme 11 4G تدارک دیده شد. این چیپست همان پردازنده قبلی است. دستگاه تا 8 گیگابایت رم به همراه 8 گیگابایت رم مجازی برای عملکرد روان و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی را دربرمی گیرد. این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی انرژی می‌گیرد. این گوشی دارای پورت USB-C بوده و از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید 13 برخوردار است.

Realme 11 4G در رنگ های مشکی و طلایی ارائه می شود. تا آنجا که به قیمت مربوط شده، مدل 128 و 256 گیگابایتی آن 7,390,000 VND ( 312 دلار) و VND 7,990,000 (337 دلار) قیمت دارند.

ریلمی 11 نسخه 4جی از راه رسید

در اخباری مرتبط روز گذشته، یک افشاگر فاش کرد که OnePlus به زودی اولین گوشی هوشمند جهان را با 24 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. یک روز بعد، همان منبع می گوید که Oneplus تنها برندی نخواهد بود که یک گوشی رم با ظرفیت بالا عرضه می کند.

طبق اطلاعات فاش‌کننده، ریلمی همچنین یک گوشی با این مقدار رم معرفی خواهد کرد. از آنجایی که OnePlus و Realme هر دو برندهای مشترک هستند که به اشتراک منابع معروف می باشند، جای تعجب نیست. منبع خبر رم 24 گیگابایتی گوشی‌های هوشمند، Digital Chat Station، خبرساز پرکار چینی است. او پیش از این مشخص نکرده بود که حجم بالای رم مجازی خواهد بود یا فیزیکی. اما در حال حاضر، او به همراه چند جزئیات دیگر آماده پاسخگویی است.

به گفته وی، گروه OPlus (Oppo، OnePlus و Realme) شروع به محبوبیت گوشی های حافظه بزرگ کرده است. او می گوید که گوشی های پرچمدار آینده این برندها با حداقل 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد، در حالی که نسخه برتر از 24 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. گفته می شود که به لطف رم بزرگ، نرم افزار ColorOS این گروه مدیریت برنامه های پس زمینه بهتری را ارائه می دهد. OnePlus Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمند رم 24 گیگابایتی جهان است. این گوشی از یک حافظه LPDDR5x استفاده خواهد کرد و  در سوی دیگر گوشی مرموز Realme نیز استفاده خواهد کرد. این گوشی ها همچنین با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

افشای اطلاعات قبلی فاش کرده بود که Ace 2 Pro نسخه قدرتمندتر اوپو Reno 10 Pro Plus خواهد بود. این گوشی بیشتر مشخصات خود را با Reno به اشتراک می گذارد و به جای Snapdragon 8 Plus Gen 1 از یک تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند. در خبری مرتبط ریلمی به زودی از گوشی هوشمند Narzo 60 در هند رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه از جمله سنسور 100 مگاپیکسلی و بدنه عقبی از جنس چرم است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید