شرکت شیائومی بزودی قصد دارد یک رنگ بندی جدید را برای ردمی نوت 13 پرو معرفی کند که مدتی بعد راهی بازارهایی چون هندوستان خواهد شد.

ظاهرا شیائومی در حال برنامه ریزی برای عرضه Redmi Note 13 Pro در یک مدل رنگی جدید است. این شرکت اولین بار دستگاه را در ژانویه 2024 رونمایی کرده بود. اکنون، این گوشی هوشمند در گزینه رنگ سبز تیره عرضه خواهد شد.

این خبر از سودانشو افشاگر شناخته شده منتشر شد که اطلاعات را در گزارشی اختصاصی با 91Mobiles به اشتراک گذاشته است. هنگامی که این دستگاه در اوایل سال جاری عرضه شد، در سه رنگ سیاه نیمه شب، سفید قطبی یا بنفش مرجانی به فروش رسید. این مدل اکنون به رنگ سبز رسید، اگرچه نام دقیق این رنگ مشخص نیست. تصاویر به اشتراک گذاشته شده در این گزارش نیز به دو رنگ سبز متفاوت اشاره دارد.

اما جدای از رنگ، دستگاه احتمالاً از هر نظر با مدل اصلی یکسان خواهد بود. این بدان معنی بوده که احتمالاً صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED را حفظ خواهد کرد که وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1800 نیت را ارائه می دهد. در بخش فنی، به تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 مجهز شده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. برای دوربین، یک حسگر سه گانه 200 مگاپیکسلی در عقب نصب شده، در حالی که جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

ردمی نوت 13 پرو در رنگ جدید

یک باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می کند که از شارژ سریع سیمی 67 واتی نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی می توان به پشتیبانی Dolby Atmos، جک 3.5 میلی متری هدفون، سنسور مادون قرمز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

در دیگر خبرها طی روزهای گذشته بود که گوشی Redmi Note 13R اقتصادی رونمایی شد. اکنون شیائومی آن را در بازار چین با قیمت 193 دلار عرضه کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.79 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 550 نیت است. همچنین به لطف گواهی های TÜV Rheinland برای کاهش لرزش و نور آبی، برای به حداقل رساندن فشار چشم در طول استفاده طولانی طراحی شده است.

پردازنده ردمی نوت 13 آر اسنپدراگون 4 نسل 2 است که تا 12 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری 5030 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 33 واتی دارد که امکان شارژ سریع را فراهم می کند. سیستم دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی شده که با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی همراه می شود.

طراحی Redmi Note 13R هم شیک و هم کاربردی است و دارای بدنه شیشه ای دو طرفه و فریم با تخت است. ویژگی‌های کاربردی دیگر شامل جک هدفون 3.5 میلی‌متری، استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و عملکرد کنترل از راه دور مادون قرمز است. در حال حاضر، Redmi Note 13R به طور انحصاری از طریق مرکز خرید رسمی China Unicom در دسترس است، بدون جزئیات تایید شده در مورد عرضه جهانی یا قیمت برای سایر بازارها.

منبع

به این پست امتیاز بدید