احتمالاً با تتر به عنوان بزرگ‌ترین استیبل کوین و مهم‌ترین ارز دیجیتال در حفاظت از دارایی‌های دیجیتال آشنا هستید. با توجه به اینکه تتر بهترین راه ها را برای خرید بیت کوین ارائه می دهد، تجزیه و تحلیل آن و بررسی روند تغییر قیمت ارز دیجیتال تتر بسیار مهم است. آنچه در حال حاضر برای ما مهم است تجزیه و تحلیل Tether و قیمت آن است و در نهایت امنیت سرمایه گذاری در این استیبل کوین را بررسی می کنیم. البته دانستن روش های تحلیل تتر برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال مزایای زیادی دارد. به هر حال تتر به عنوان یک ارز برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته می شود و ارزش بالایی دارد. آشنایی با روش های تحلیل ارز تتر برای سرمایه گذاران و معامله گران مفید خواهد بود.

عملکرد ارز دیجیتال Tether

همانطور که گفتیم تتر نوعی استیبل کوین است که به ارز فیات از جمله دلار وابسته است که قطعا با آن آشنا هستید. اما قبل از اینکه به روش تحلیل تتر بپردازیم، بهتر است به طور مختصر نحوه عملکرد این ارز دیجیتال را توضیح دهیم. همانطور که در “چگونه قیمت تتر و USDT را تجزیه و تحلیل کنیم؟” ذکر شد که به عنوان یک معامله گر، پس از خرید ارز تتر، می توانید آن را در کیف پول خود نگه دارید و پس از مدتی مشخص، آن را با ارزش دارایی بالاتر بفروشید. و در واقع سود بالاتر. تتر مانند هر ارز دیجیتال دیگری در صرافی ها معامله می شود. در مورد عملکرد ارز تتر باید بدانید که بر اساس میزان ارزی که می توانید بخرید، یک توکن تتر برای شما صادر می شود و از طریق این توکن می توانید خرید، فروش و معامله کنید. مهمترین مزیت در تحقیق در مورد عملکرد تتر، ثبات ارزش بلندمدت آن است. کارایی و ارزش بالای تتر باعث شده است که این ارز در تراکنش های رمزنگاری تقاضای بالایی داشته باشد و ریسک سرمایه گذاری روی آن کمتر از سایر ارزها باشد.

روش‌های تحلیل تتر

با توجه به آنچه در پاراگراف قبل گفتیم، خرید تتر می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری سودآور و ورود حرفه‌ای سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال فراهم کند. اما از آنجایی که تتر نوعی ارز دیجیتال است و قیمت آن مدام در نوسان است، تحلیل ارز تتر بسیار قابل تامل است. تجزیه و تحلیل تتر به سه روش تکنیکی، بنیادی و تحلیل مشابه انجام می شود. اینکه از کدام روش تجزیه و تحلیل ارز تتر استفاده می کنید به نوع سرمایه گذاری و نیازهای بازار ارز دیجیتال شما بستگی دارد.

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال یا تحلیل تکنیکال تتر از پارامترهای مختلفی مانند: الگوهای نمودار، حجم معاملات، روند تغییر قیمت، عملکرد تاریخی و سایر شاخص ها برای پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال در آینده استفاده می کند. شاخص های تحلیل تکنیکال تتر به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا آینده این ارز دیجیتال را با دقت بیشتری پیش بینی کنند. یکی از ابزارهای مهم در تحلیل تکنیکال تتر، میانگین متحرک واگرایی و همگرایی، حجم متعادل و شاخص قدرت نسبی است. ابزارهای مورد استفاده در تحلیل تکنیکال بیشتر بر تغییرات قیمت و نوسانات آن ارز در بازه های زمانی معین تمرکز می کنند. در واقع، تحلیلگران با استفاده از این ابزارها و بررسی تراکنش های گذشته، آینده ارز دیجیتال تتر را پیش بینی می کنند.

تحلیل بنیادی

در تحلیل فاندامنتال، تحلیلگران تتر بیشتر به ارزش ذاتی این ارز در بازه های زمانی مختلف توجه می کنند و عوامل داخلی و خارجی موثر بر ارزش این ارز را بررسی می کنند تا از ارزش گذاری صحیح آن اطمینان حاصل کنند. این روش تجزیه و تحلیل Tether از اطلاعات مهمی مانند: حجم تراکنش، نقشه راه، نرخ رشد شبکه، کاغذ سفید و غیره استفاده می کند. یک نکته مهم در تحلیل بنیادی تتر وجود دارد و آن این است که هر پانزده دقیقه یک واحد تتر استخراج می شود، در حالی که توسعه دهندگان آن هیچ مدرکی مبنی بر حمایت دلار از تترهای ارائه شده در بازار ارائه نمی دهند. بنابراین خرید و فروش این ارز نیازمند تحلیل های اساسی و دقیق است.

چنین تحلیلی

چنین تحلیلی همچنین رویکردی در سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال Tether است که در آن از اطلاعات بلاک چین برای تحلیل احساسات بازار استفاده می‌شود. در این روش، تحلیلگران از موجودی کیف پول کاربران و داده های تراکنش استفاده می کنند. این روش تجزیه و تحلیل Tether مقدار ارز دیجیتال موجود در اختیار نهنگ ها و سایر کاربران را بررسی می کند. بنابراین اگر مقدار بیشتری از توکن تتر در اختیار نهنگ ها قرار گیرد، نقدینگی بازار به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و در واقع کنترل بازار در اختیار نهنگ ها قرار می گیرد. در این شرایط، تحلیلگران آینده ایده آلی را برای سرمایه گذاری های Tether پیش بینی نمی کنند. در چنین تحلیلی از ابزارهای مختلفی مانند: تعداد تراکنش ها، تعداد کیف پول های فعال، درآمد ماینرها، نرخ هش و … استفاده می شود.

مطالعه روند قیمت تحلیل تتر

ارز تتر، مانند سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار، دارای سه روند قیمت متفاوت است. در واقع، قیمت Tether به سه روش مختلف تأیید می شود. در روند اصلی، قیمت این ارز دیجیتال در بازه های زمانی بلندمدت بررسی می شود و بازار ارزهای دیجیتال به دو دسته بازار گاوی و بازار نزولی تقسیم می شود. در فرآیند زیر، قیمت تتر در فواصل زمانی هفتگی بررسی می شود. با این روش بازارهای خرسی و گاوی وجود دارد. البته، برای شناسایی بازار خرسی یا گاوی، بازه‌های زمانی طولانی‌تر پیش‌بینی قاطع‌تری خواهند داشت. در روند سوم، قیمت تتر به صورت ساعتی یا روزانه بررسی می شود و معمولا برای معاملات روزانه عالی به نظر می رسد.

نکته ای در مورد قیمت تتر وجود دارد. نوسانات قیمت این ارز دیجیتال به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آن یک مشکل طبیعی است. اگرچه ارزش هر واحد تتر معادل دلار آمریکا است. اما دسترسی به Tether آسان تر از دلار است. بنابراین، اگر قصد دارید ارزش سرمایه خود را با خرید تتر حفظ کنید، به جای توجه به قیمت فعلی آن، ارزش ذاتی تتر را با تجزیه و تحلیل USDT بیابید.

نتیجه

در این مقاله در مورد آنالیز usdt یا آنالیز Tether صحبت کردیم. تتر نوعی استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است و مهمترین مزیت خرید و سرمایه گذاری روی آن حفظ ارزش دارایی های دیجیتال است. تنها چیزی که بین آنها وجود دارد آشنایی با روش تحلیل ارز تتر و تحلیل صحیح و اصولی آن است.

به این پست امتیاز دهید