از سال 2017، تترلند به عنوان نقطه مرجع برای مبادله و اعلام نرخ تتر شناخته شده است و یکی از قدیمی ترین پلتفرم های مبادلات ارزهای دیجیتال در ایران است. با گذشت زمان، تترلند خدمات و ویژگی‌های جدیدی را بر اساس خواسته‌ها و نیازهای کاربران خود ارائه کرده است و این بار از ارائه کیف پول‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال با مشارکت Binost رونمایی کرد.

هدف تترلند ارائه ابزارها و محصولات ساده و ایمن است که هر کاربر با توجه به ریسک، علاقه و شرایط خود بتواند به ابزارهای سرمایه گذاری مختلف دسترسی داشته باشد تا ضمن حفظ ارزش دارایی ها، بتواند برای خود سودی به همراه داشته باشد. یکی از این ابزارها سبدهای سرمایه گذاری است که با همکاری بینوست ارائه شده است.

شرکت مدیریت دارایی های رمزنگاری بینوست

Binost به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه راه حل های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و ابزارهای مدیریت دارایی های رمزنگاری شده، با هدف بهبود بازده سرمایه گذاری، کاهش ریسک و پاسخگویی به تقاضای سرمایه گذاران و علاقه مندان در بازار ارزهای دیجیتال است. سبدها و محصولات سرمایه گذاری این شرکت حاصل سال ها تلاش و تجربه در زمینه مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال است. خدمات مدیریت دارایی بینوست حدود چهار سال است که در دسترس مشتریان ویژه این شرکت می باشد.

بینوست معتقد است که محیط مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال در ایران شاهد وعده‌های بی‌اساس و بی‌اساس بسیاری بوده است. مثلا فلان ارز را بخرید 100 برابر می شود! جای خالی مدیران سرمایه گذاری حرفه ای را می توان در این فضا مشاهده کرد. هدف Binost پر کردن این خلاء و ایجاد فرصتی برای سرمایه گذاری منطقی و معقول در بازار ارزهای دیجیتال است.

بنابراین از ابتدای خردادماه سبد شاخص بدفی با همکاری بینوست و تترلند راه اندازی شد و پس از طی مراحل تست و بهبود محصول، از امروز کاربران می توانند این سبد سرمایه گذاری را از مبدل ارزهای دیجیتال تترلند خریداری کنند.

ارائه خدمات مدیریت ارزهای دیجیتال در ایران

خدمات مدیریت دارایی در سراسر جهان نقش مهمی در هوشمندسازی سرمایه مردم عادی ایفا می کند و به افرادی که زمان و تجربه کافی در بازارهای مالی ندارند کمک می کند تا سرمایه گذاری عاقلانه و هوشمندانه ای انجام دهند.

از سوی دیگر با توجه به شرایط اقتصادی ایران، مردم دائما به دنبال سرمایه گذاری و جایگزینی برای پول خود هستند و در این فضا بسیاری از افراد با فروش رویاها و وعده های رنگارنگ سرمایه های مردم را از بین می برند.

در این میان، بینوست با چندین سال تجربه در مدیریت دارایی های رمزنگاری شده، همیشه سعی کرده است از دادن وعده های دروغین و گفتن آنچه که در آن وجود دارد به مردم اجتناب کند، نه آنچه مردم می خواهند بشنوند و ممکن است هرگز اتفاق نیفتد!

تترلند و بینوست قصد دارند به زودی سبدهای سرمایه گذاری دیگری را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران مختلف با سلایق و علایق مختلف ارائه دهند.

سبد سرمایه گذاری بدفی

بینوست در پاسخ به این سوال که چرا اولین سبد ارائه شده مربوط به حوزه DeFi است، توضیح داد که در چند سال اخیر با کاهش قیمت ارزهای رمزنگاری شده دیفای، استفاده از پروتکل های DeFi افزایش یافته است و به همین دلیل معتقدیم که این رشته کم ارزش شده است. در حال حاضر، بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده در زمینه DeFi قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود دارند و این به معنای یک فرصت سرمایه گذاری خوب و معقول است. به همین دلیل بینوست تصمیم گرفت بدفی را به اولین سبد سرمایه گذاری تبدیل کند.

DeFi Portfolio روی بهترین ارزهای دیجیتال در زمینه DeFi سرمایه گذاری می کند. با خرید واحدهای این مجموعه، کاربران می توانند به طور غیرمستقیم از رشد احتمالی حوزه DeFi بدون تعهد به یافتن پروژه های خوب و تجزیه و تحلیل آنها بهره مند شوند.

در حال حاضر کاربران می توانند از طریق مبدل ارز دیجیتال Tetherland به این کیف پول به نام Bdefi دسترسی داشته باشند.